PR Trend – Ultimele noutăţi în materie de comunicare, dezbătute la UBB

PR Trend – Ultimele noutăţi în materie de comunicare, dezbătute la UBB
Ultimele noutăţi şi tendinţe din new media, problemele întâmpinate de cei ce lucrează în relaţii publice sau publicitate, respectiv importanţa lor politică sunt dezbătute în aceste zile la Facultatea de Ştiinţe Politice.
Conferinţa, care se înscrie într-un circuit internaţional, se află la a V-a ediţie şi este organizată de Catedra de Comunicare şi Relaţii Publice a Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai, în colaborare cu Centrul Media al Universităţii „Babeş-Bolyai” şi cu sprijinul Fundaţiei „Hanns Seidel” din Germania.

“Este una dintre cele mai mari realizări ale comunităţii de oameni care predau, care se află în zona de comunicare”, spune Dan Petere, profesor în cadrul SNSPA şi membru în boardul International Advertising Association (IAA).

Una dintre cele mai importante tematici discutate în cadrul acesteor conferinţe ce se întind pe parcursul a două zile se referă la noile tendinţe în internet şi new-media. “Una dintre cele mai importante problşeme este legată de infrastructură, care înseamnă acces la canale noi de comunicare, pentru segmente mari de cionsumatori. Cei care au acces la aceste canale sunt concentraţi acum în zonele urbane, şi în special în centrele universitare. Comparativ cu totalul populaţiei numărul celor care au acces la new media este multa mai redus. Iar după mine acesta este principalul obstacol”, spune Dan Petre.
Comenteaza