Poşta Română se orientează spre asigurările auto
- Scris de Ziua de Cluj
- 14 Ian 2016, 12:25
- Economie
- Ascultă știrea

"Expansiunea segmentului de vânzări electronice, la nivel naţional, ne-a determinat să investim în dezvoltarea unei platforme competitive, destinate clienţilor pragmatici, dinamici şi cu acces la internet”, a declarat Viorel Motoroiu, CEO Poşta Română Broker de Asigurare. Lansarea brokerului a avut loc în octombrie 2014, la o lună după ce noua entitate a primit autorizaţia de funcţionare de la Autoritatea de Supraveghere Financiară.
Potrivit directorului general al Poştei Române, Alexandru Petrescu, facilitatea pusă la dispoziţie se aliniază strategiei operatorului naţional de servicii poştale de a intra cât mai rapid şi la costuri cât mai reduse pe piaţa tranzacţiilor online. "Economia concurenţială se bazează tot mai mult pe tehnologii informaţionale moderne. Tranzacţiile online au o evoluţie ascendentă, iar perspectivele pe termen lung sunt de dezvoltare a întreprinderilor prin costuri mult mai mici", a precizat Petrescu.
PRBA este controlată integral de Poşta Română. În acest moment, societatea oferă servicii de asigurare în 220 de oficii poştale din toată ţara. Pe de altă parte, 317 intermediari în asigurări, 12.000 de agenţi şi factori poştali îndrumă clienţii către produsele, serviciile şi punctele acreditate de vânzare ale PRBA.