NTT DATA anunță lansarea raportului pe tema Covid-19: “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză”

NTT DATA anunță lansarea raportului pe tema Covid-19: “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză”

NTT DATA, furnizor şi integrator de soluții și sisteme IT complexe, a lansat astăzi un raport care descrie reacția companiei la pandemia Covid-19. “Reîntoarcerea la valorile noastre pe timp de criză” explorează acțiunile realizate de NTT DATA, în baza celor trei valori fundamentale ale companiei: Clients first, Teamwork şi Foresight.

Conținând informații din întreaga companie, precum și mesaje din partea leaderilor NTT DATA, inclusiv Swen Rehders, Walter Ruffinoni, Simon Williams, Daniel Metz și Ștefan Hansen, documentul arată modul rapid în care NTT DATA a reușit să se adapteze cu succes în această criză și oferă detalii despre un mod eficient de a reacționa și evolua într-un asemenea context.

Swen Rehders, co-CEO, NTT DATA EMEA, a afirmat: “Am fost încântat să văd inovația, previziunea și ingeniozitatea de care au dat dovadă echipele din NTT DATA atunci când au răspuns la această pandemie globală. Tot ceea ce am făcut s-a regăsit în valorile noastre de bază, am pus clienții pe primul loc și, lucrând împreună cu ei ca o echipă, am livrat rezultate excepționale într-o perioadă dificilă.

Înainte de toate, aceasta este o perioadă în care am învățat mai multe despre importanța menținerii relațiilor cu clienții. S-ar putea ca fiecare industrie să fi fost afectată în moduri diferite, dar ceea ce este cu adevărat crucial este ca noi să facem acel pas suplimentar pentru a fi mai aproape de clienți – un principiu de bază în NTT DATA. Vă invit să citiți mai multe despre activitatea NTT DATA în timpul crizei COVID-19, inclusiv exemple despre modul în care am continuat să lucrăm cu clienții noștri acum, când cele mai multe companii au avut nevoie.”

Walter Ruffinoni, co-CEO, NTT DATA EMEA, a declarat: „Toți colegii din NTT DATA au colaborat de la început, împărtășind informații și ajutând diferite locații să implementeze planurile de acțiuni pe perioada de criză. Într-adevăr, aceasta a fost o perioadă în care valorile NTT DATA au strălucit, permițând echipelor noastre să se adapteze rapid la „noul normal”. Acestea pot fi momente provocatoare și emoționante și credem că am muncit din greu pentru a oferi echipelor noastre suportul de care au nevoie. Să stai aproape de oamenii tăi și de nevoile lor ar trebui să fie un cadru important pentru orice lider din această perioadă.

Sper că acest raport să ofere câteva idei despre cum putem să ne adaptăm și să reacționăm cu succes în fața unei crize precum Covid-19. E posibil ca modul în care lucrăm să se fi schimbat pentru totdeauna.”

Citește raportul aici.

Despre NTT DATA:

NTT DATA este leader de servicii IT și partener global în inovație, cu sediul central în Tokyo și operațiuni în peste 50 de țări. Punem pe primul loc colaborările pe termen lung combinând acoperirea globală cu experiența locală pentru a oferi o gamă variată de servicii premium: de la consultanță la dezvoltare de sisteme și outsourcing. Pentru mai multe informații vizitați www.nttdata.com

 

Comenteaza