Mega Image își face magazine mai mici, în sistem de parteneriat

Mega Image își face magazine mai mici, în sistem de parteneriat

Rețeaua Mega Image a anunțat primele trei magazine Shop&Go după inaugurarea în urmă cu o săptămână a primei unități din această nouă piață. Formatul nou presupune o suprafaţă de vânzare de dimensiuni reduse și partneriate locale.

Aceste magazine funcţionează în sistem de parteneriat, printr-un contract de agent şi oferă posibilitatea celor care vor să devină antreprenori să îşi dezvolte o afacere, susţinută de experienţa retailerului, conform Capital.

La finalul anului trecut, compania, care face parte din Ahold Delhaize Group, s-a apropiat de pragul de 600 de magazine, în prezent reţeaua numărând 623 de unități  în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara şi alte oraşe.

“Am lansat propriul nostru supermarket online, care ne va susţine şi mai mult în strategia de a fi aproape de clienţii noştri”, a declarat​ Adrian Nicolaescu, VP Marketing la Mega Image.

Piaţa românească de retail alimentar este foarte dinamică, în ultimii ani fiind create mii de locuri de muncă în sute de mii de metri pătraţi de spaţii. Cei mai mari jucători au pus la punct proiecte care au rivalizat cu cele dezvoltate în ţările puternic industrializate din Europa de Vest.

Planurile lor s-au concentrat atât pe oraşele mari, cât şi pe oraşele mici şi mijlocii, acolo unde este, încă, spaţiu şi loc pentru dezvoltare. Kaufland, Carrefour, Auchan sau Profi se află printre brandurile care concurează puternic cu Mega Image.

 

Comenteaza