Mall-ul Iulius din Timișoara, mai bănos decât cel din Cluj. “Anul acesta va fi mai slab”

Mall-ul Iulius din Timișoara, mai bănos decât cel din Cluj. “Anul acesta va fi mai slab”

Proprietățile de comerț din grupul Iulius au avut încasări de aproape 100 de milioane de euro anul trecut, însă 2020 va avea rezultate sub planificările inițiale.

Spațiile comerciale din grupul deţinut de Iulian Dascălu au generat în 2019 afaceri cumulate de 453 milioane de lei în 2019, în creştere cu 14% comparativ cu anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor furnizate de companie.

„2019 a fost un an cu performanţe pentru toate proiectele noastre. Creşterile reflectă atingerea unor niveluri de maturitate a acestora, însă reprezintă şi rezultatul implementării unor concepte pliate pe nevoile şi aşteptările comunităţilor.

Anul trecut a adus creşteri de peste 10%, atât pentru chiriaşii noştri, cât şi pentru proiectele pe care le operăm. O tendinţă similară am înregistrat şi în primele două luni ale acestui an. Însă pentru întregul an 2020 estimăm să avem rezultate semnificativ sub aşteptările planificate încă din 2019“, spun oficialii Iulius.

Grupul are patru mall-uri sub brandul Iulius - în Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi şi Suceava - la care se adaugă unul în Iaşi, parte a ansamblului Palas. Ca venituri, cel din Timişoara cântăreşte cel mai mult în portofoliu. Din 2017, Dascălu împarte reţeaua Iulius Mall şi proiectul Iulius Town (mall-ul cu acelaşi nume şi spaţii de birouri) cu fondul Atterbury Europe.

Comenteaza