Video Foto Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”

Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Șantierul gestionat de compania din Grecia are numeroase probleme | Foto: API
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”
Lucrări haotice pe Autostrada Sebeș – Turda. “Tronsonul 2 nu va fi gata nici în 2021”

Experții în infrastructură critică modul în care se construiește pe un tronson al autostrăzii dintre județele Cluj și Alba.

“Am realizat o vizită pe tronsonul 2 al Autostrăzii Sebeș – Turda (A10). Mulțumim Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj pentru disponibilitate și transparență.

Putem observa o dată în plus managementul haotic al grecilor de la Aktor, mobilizarea insuficientă, lucrările realizate în ultimii cinci ani ce trebuie remediate sau un sistem de scurgere a apelor aproape inexistent ce produce pagube semnificative la fiecare ploaie.

Cu excepția structurilor principale, unde subcontractorul Retter este bine mobilizat, e greu de crezut că Aktor va finaliza restul lucrărilor chiar și în anul 2021”, susțin reprezentanții Asociației Pro Infrastructură.

A10 va avea 70 km şi va traversa parţial judeţele Alba şi Cluj, fiind împărţită în patru loturi. Primul lot se întinde pe 17 km, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia, iar lotul doi are 24 km şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud.

Loturile 3 şi 4 au fost deschise circulaţiei în 2018, iar 1 și 2 au început în 2014 și trebuiau finalizate în 2019. Când se va face joncțiunea cu A1, clujenii vor putea circula pe șosele de mare viteză până la Sibiu și Deva.

Comenteaza