Intră pe piaţa românească un concurent direct pentru Lidl şi Penny Market

Intră pe piaţa românească un concurent direct pentru Lidl şi Penny Market
Un grup francez va lansa în România cel de-al patrulea format de magazine, respectiv un hibrid între discounter şi cash&carry.

Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, va lansa în România cel de-al patrulea format de magazine, respectiv un hibrid între discounter şi cash&carry.

Formatul Supeco lansat iniţial în Spania va fi testat în trei oraşe din România - Râmnicu Vâlcea, Târgoviste şi Giurgiu, compania începând deja recrutările.

Potrivit anunţului de angajare, noul format are între 1.500 şi 2.000 mp, are preţuri mici, iar focusul este pe produse proaspete şi de larg consum.

Pe formatul de discount cu suprafeţe de 1.500-2.000 mp principalii concurenţi al Carrefour vor fi Lidl şi Penny Market.

 

Comenteaza