Gigantul Samsung își dă noile servicii pe mâna unei companii din Cluj

Gigantul Samsung își dă noile servicii pe mâna unei companii din Cluj
Compania de sorginte americană recrutează 125 de funcționari în zona Transilvaniei pentru a face față noilor cereri | Foto: Sykes

Clujenii de la Sykes vor gestiona serviciul de asistență și suport non-stop lansat în acest an de grupul coreean cu venituri anuale de peste 200 de miliarde de dolari.  

Operatorul american de call centere Sykes caută 125 de oameni pentru birourile locale. Compania are 1.500 de angajaţi în România, iar din aprilie a preluat un serviciu externalizat de Samsung, unul dintre principalii săi parteneri.

Furnizorul de soluţii de management şi servicii externalizate Sykes Enterprises Eastern Europe (SEEE) Cluj, parte a grupului american Sykes, recrutează acum 125 de funcţionari informaţii clienţi pentru birourile din Cluj-Napoca (80), Braşov (30), Oradea (10) şi Sibiu (5), conform Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă.

Compania a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 138,4 milioane de lei, mai mult cu 20% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor Publice. SEEE a realizat anul trecut un profit net de 13 milioane de lei.

Samsung a lansat în aprilie un serviciu de asistenţă şi suport non-stop pentru clienţii de pe piaţa locală care au smartphone-uri şi gadgeturi purtabile ale companiei, furnizarea serviciului fiind externalizată către Sykes.

Un angajat într-un departament de call center, care oferă servicii doar în limba română, poate câştiga un salariu de până la 2.000 de lei, însă venitul poate varia dacă candidatul cunoaşte şi o limbă străină rară, precum olandeza sau daneza, depăşind şi 1.000 de euro pe lună.

Principalii competitori la nivel național în domeniul call center, conform platformei Termene.ro sunt Computer Generated Solutions - CGS (cotă de piață de 12,6%), Sykes (7,1%), Arvato (6,6%), Callpoint (5,9%) și Webhelp (5,4%).

 

Comenteaza