Elefant.ro a bătut palma cu Poșta Română. Coletele vor fi preluate din oficiile poștale

Elefant.ro a bătut palma cu Poșta Română. Coletele vor fi preluate din oficiile poștale

Produsele livrate de magazinul online Elefant.ro vor putea fi ridicate de la oficiile Companiei Naționale Poșta Română (CNPR) în urma unui parteneriat semnat între acestea.

Rețeaua de puncte de livrare disponibile pentru cei 2,5 milioane de clienți ai Elefant.ro se va extinde cu 683 de oficii ale CNPR. “Prin intermediul acestui parteneriat cu Poșta Română dorim să oferim tuturor clienților acces la opțiuni variate de livrare, indiferent unde se află”, a explicat Sergiu Chircă, CEO al Elefant.ro.

„Contractul este extrem de important în strategia CNPR de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. Ne îndreptăm permanent către zona de clienţi netradiţională, iar parteneriatul ne reconfirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poștale”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al CNPR.

Elefant.ro a semnat un parteneriat și cu Easybox pentru utilizarea în procesul de livrare a celor peste 800 de pachetomate deținute de partenerul său la nivel național. Prin cele două parteneriate, Elefant.ro ajunge la o rețea de 1.500 de puncte de livrare, acoperind toate județele țării.

La nivel de logistică, Elefant.ro deține un centru în apropierea Bucureștiului, a cărui suprafață a fost majorată cu 30% în cursul acestui an. În total, compania deține 8.000 mp de spații logistice.

CNPR a încheiat un astfel de parteneriat și cu Emag, cel mai mare magazin online din România. Societatea de stat are ca acționari Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Aceasta deţine 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional. 

Comenteaza