Două branduri clujene au câştigat încrederea românilor

Două branduri clujene au câştigat încrederea românilor
Rezultatele sondajului Trusted Brands 2014, realizat de către Reader’s Digest, arată că două companii clujene se numără printre brandurile preferate de români. Vezi care sunt acestea.

În cea de-a 14-a ediţie a topului Trusted Brands, sondaj în care sunt stabilite brandurile în care cetăţenii au cel mai mare nivel de încredere, au intrat şi două firme clujene. Astfel, la categoria bănci, Banca Transilvania se bucură de cel mai mare grad de încredere din partea românilor, detronând BCR, ocupanta poziţiei fruntaşe din ultimii patru ani.

"Este un loc care ne obligă să ne menţinem, faptul că am ajuns pe locul I înseamnă că produsele BT au răspândire şi sunt apreciate în toată ţara. Suntem bucuroşi, ne mândrim şi ne vom mobiliza pentru ca să oferim în continuare produse de calitate care să satisfacă clienţii noştri", a declarat Patriţiu Abrudan, directorul regional al BT. Acesta a subliniat că, fiind o companie cu începuturile în Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari responsabilităţi ale BT este faţă de locuitorii acestui oraş.

Cea de-a doua firmă clujeană care a intrat în top este Napolact (foto). Acesta este cel mai îndrăgit brand de produse lactate, potrivit rezultatelor sondajului. În top au mai intrat şi alte firme româneşti, printre care Astra Asigurări, la categoria firme de asigurări, Paralela 45, la agenţii de turism, RCS&RDS, la furnizori de internet, Petrom, la producători de carburanţi şi Vel Pitar, la produse de panificaţie.

Sondajul vizează 10 ţări europene, printre care şi România. Pentru a stabili care sunt cele mai de încredere companii, sondajul se aplică unui număr de 17.000 de consumatori din cele 10 ţări luate în calcul. În rezultatele generale sunt incluse 20 de categorii de produse, însă fiecare ţară poate să îşi adauge orice alte categorii doreşte.

Teodora DEMIAN

 

 

Comenteaza