Cutia de viteze, mai importantă în achiziţia unei maşini decât marca (studiu)
- Scris de Mihai Prodan
- 23 Dec 2010, 11:21
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Un sondaj de opinie realizat la nivel naţional pe un eşantion de peste 2.600 de persoane la solicitarea dealerului auto clujean Autoworld arată că cele mai importante caracteristici în luarea deciziei de achiziţie a unui autoturism sunt opţiunile de achiziţie disponibile - pentru 22.9% dintre respondenţi, cutia de viteze şi tipul de transmisie - pentru 12.9% şi respectiv capacitatea cilindrică şi marca - pentru 10% dintre repondenţi.
Autoworld este dealer Audi şi Volkswagen iar datele obţinute arată că 71,68% dintre repondenţi au declarat că vor să achiziţioneze o maşină în viitorul apropiat. Mărcile preferate, conform sondajului, sunt chiar cele vândute de dealerul clujean, plus Dacia pentru 12,7% dintre repondenţi.
La studiu au participat 2.630 de persoane cu vârste cuprinse între 17 și 74 de ani, din mediul urban şi rural. Cei mai mulţi dintre respondenţi provin din municipiul Bucureşti – 18.1%, judeţul Cluj – 12.9%, judeţul Constanţa – 4.8% şi judeţul Iaşi – 3.6%. Cea mai mare parte lucrează în sectorul privat – 43.3%, faţă de 18.9% în sectorul de stat şi 19% în sectorul non-profit. Cercetarea a fost realizată de un site de sondaje de opinie, iVox.ro.
La studiu au participat 2.630 de persoane cu vârste cuprinse între 17 și 74 de ani, din mediul urban şi rural. Cei mai mulţi dintre respondenţi provin din municipiul Bucureşti – 18.1%, judeţul Cluj – 12.9%, judeţul Constanţa – 4.8% şi judeţul Iaşi – 3.6%. Cea mai mare parte lucrează în sectorul privat – 43.3%, faţă de 18.9% în sectorul de stat şi 19% în sectorul non-profit. Cercetarea a fost realizată de un site de sondaje de opinie, iVox.ro.
DISTRIBUIE
Comenteaza