Curierii de la FAN, depășiți la Cluj

Curierii de la FAN, depășiți la Cluj
Cel mai mare operator de curierat din România are probleme în mai multe orașe | Foto: FAN Courier

Avalanșă de reclamații pe adresa FAN Courier. Beneficiarii celui mai mare operator de curierat din România sunt indignați că trimiterile ajung cu mare întârziere sau deloc, la numerele de telefon nu le răspunde nimeni, iar robotul le sugerează să trimită e-mailuri. Unele companii amenință chiar cu ruperea contractelor cu FAN Courier din cauză că își pierd clienții.  

  • “Serviciu de toată jena! Coletul stă de 1 săptămână în depozitul FAN Curier Cluj. Se pare că trebuie să merg să îmi ridic eu singur coletul pentru că nu este personal care să livreze la Cluj”.

  • “Am încercat să dau de urma unui colet expediat din Galați. Agentul ne-a zis că mai bine să îl luăm direct de la sediul FAN din Apahida, dar când am încercat să sun acolo, nu mi-a răspuns nimeni, pe niciun număr de telefon”.

  • “Am făcut greșeala să merg să ridic pachetul de la Apahida, e de groază acolo. Mergi către parcul industrial, ajungi pe un drum strâmt, de nu știu cum încap două tiruri, plin de hurducături și de noroi. Este un oficiu dezastru acolo, insalubru, angajații – niște tineri ca vai de ei - stau cu gecile pe ei și se mută ca bezmeticii de la un calculator la altul, spunând glume nesărate. Nici nu îți dai seama că sunt salariați sau altceva, că nu au niciun element de identificare”.

  • “Cluj, Iași, Timișoara sunt orașe negre din punctul meu de vedere când vorbim de FAN. Dacă la Sibiu colaborez ireproșabil cu cei de la firma de curierat, la destinație e pericol! Cred că trebuie lăsați să își facă curățenie și ordine, iar până atunci să lucrăm cu firme care își dau puțin mai mult interesul”.

  • “Mulțumim, FAN Courier pentru tarifele mărite, probabil pentru a susține acei agenți care distrug coletele. Două expediții - două copiatoare distruse de FAN Courier, pagubă 100%".

  • “Dacă operatorii nu pot face nimic mai mult decât să confirme ce este online la secțiunea AWB tracking, nu înțeleg care este rolul lor, mai bine angajați mai mulți curieri. V-am trimis și un e-mail pentru a intra în posesia convorbirilor telefonice (dacă tot le înregistrați), le aștept cu nerăbdare ca să pot depune o plângere la Protecția Consumatorilor”.

  • “FAN Courier Cluj și-a suspendat de tot activitatea? Am un colet la care nimeni nu binevoiește să ofere un răspuns”.

  • “Anul trecut ați trimis angajați din alte orașe să îi ajute pe cei din Cluj cu livrarea coletelor. Poate faceți și anul acesta același lucru”.

  • "Ceva probleme" la Cluj sunt de peste cinci ani de zile! Dacă erau problemuțe, o săptămână era o chestie, dacă sunt probleme mari de peste cinci ani este retard”.

  • “Răspundeți ! La Cluj nu răspunde nimeni !”, “Ne pierdem clienții din vina voastră! Ultima oară când trimit cu FAN-ul. Anulez contractul!”

Conducerea operatorului a recunoscut deficiențele în activitatea de la Cluj, pe pagina oficială de Facebook. “Ne cerem scuze pentru această situație. Această perioadă este una foarte aglomerată, iar termenul de 24-72 ore poate fi depășit. Menționăm că și operatorii noștri pot fi angajați în alte convorbiri, însă dacă dorești să iei legătura cu filiala le poți trimite și un e-mail”, “Într-adevar, în filiala Cluj-Napoca avem ceva probleme pe care trebuie să le remediem”, “Sunt deja colegi din București în orașele problematice”.

Următoarea investiție a celui mai mare jucător de pe piața de curierat din România va fi la Cluj-Napoca, într-un nou depozit, anunța, în martie, conducerea FAN Courier. Bugetul alocat era de 5-6 milioane de euro, cu promisiunea că la Cluj FAN Courier va avea 250-300 de angajați. 

Compania se așteaptă anul acesta la afaceri de 166 de milioane de euro. În primăvară, numărul angajaților din București reprezenta 46% din totalul echipei. În 2019, numărul acestora va crește la 6.900. FAN Courier avea 50.000 de clienți anul trecut, majoritatea persoane juridice.

Afacerile din acest sector au depășit 4 miliarde de lei în 2018, ca urmare a creșterii vânzărilor de produse pe internet, potrivit companiei de consultanță KeysFin. Numărul firmelor de poștă și de curierat a avansat cu 270% față de 2007, la 1.500 în 2017. În prezent, sectorul se află într-un plin proces de maturizare, optimizarea costurilor fiind în prim-plan. Pe acest fond, numărul companiilor de profil a scăzut.

Comenteaza