Cum să faci 26 de milioane de euro la Cluj din etichete și ambalaje

Cum să faci 26 de milioane de euro la Cluj din etichete și ambalaje

Rottaprint Cluj, cea mai mare tipografie producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a înregistrat afaceri de peste 26 milioane de euro anul trecut, în creștere cu 5% față de 2020.

Compania clujeană Rottaprint a fost pe plus în anul 2021, cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, cu 5% mai mult față de 2020, asta după ce pe parcursul lui 2021 compania a a derulat investiții de circa 1,5 milioane de euro care au vizat dezvoltarea infrastructurii logistice prin achiziția și reînnoirea de utilaje tehnologice de ultimă generație, potrivit unui comunicat al companiei trimis ZIUA de CLUJ.

În 2022, compania are în plan să continue investițiile, alocând aproximativ 1 milion de euro pentru creșterea calității produselor, îmbunătățirea condițiilor de muncă pentru echipa Rottaprint, dar și în procesul de digitalizare a operațiunilor.

„Pentru anul acesta, ne dorim în continuare să fim aproape de partenerii noștri și să le oferim susținerea noastră în identificarea celor mai potrivite soluții sustenabile pentru produsele lor. De altfel, printre direcțiile strategice de business pe care ni le propunem în 2022 se află reducerea impactului producției asupra mediului înconjurător, dar și creșterea procentului de digitalizare în cadrul companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Rottaprint a produs în 2021, 126 milioane de metri liniari tipăriți. În topul industriilor care au solicitat cel mai des serviciile companiei anul trecut s-au aflat industria alimentară, în principal producția de carne, de lapte și înghețată, urmată de industria chimică și de cea farmaceutică.

Totodată, cele mai solicitate produse în 2021 de către clienții din portofoliul Rottaprint au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink sleeve, manșoanele de înghețată, dar și ambalajele flexibile, inclusiv folii de alimente care necesită ambalare în atmosferă modificată sau vid.

Anul trecut, Rottaprint a aniversat trei decenii de la înființare, perioadă în care a produs peste 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile. În cei 30 de ani de activitate continuă, tipografia Rottaprint a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 22%.

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România.

Prima companie din România cu etichete antifurt

De la înființarea din 1991, Rottaprint a dezvoltat circa 15 produse principale și soluții pentru diferite domenii precum: alimente și băuturi răcoritoare, vinuri și băuturi alcoolice, automotive, cosmetice și îngrijire personală, detergenți și îngrijirea casei, logistică, sănătate și suplimente alimentare. De asemenea, Rottaprint este prima companie din România care a început să producă produse precum capace de aluminiu, etichete shrink sleeve, manșoane de înghețată și să insereze automat etichete antifurt EAS sub etichetele autoadezive.

Rottaprint este cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. Cu o existență de peste 30 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România: Brașov și Ilfov și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

Comenteaza