Clujul, pe locul II într-un top al românilor interesaţi de carduri de credit (studiu)
- Scris de Mihai Prodan
- 29 Noi 2010, 18:56
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Clujenii se află pe locul doi într-un clasament al persoanelor interesate de cardurile de credit, potrivit unui sondaj realizat de site-ul www.infoStatistici.ro.
Pe primul loc în clasamentul menţionat sunt bucureştenii, iar Clujul este urmat de locuitorii din Timiş. Potrivit sondajului, 17.264 de respondenţi din Bucureşti au căutat informaţii online despre cardurile de credit, faţă de 2.181 de clujeni participanţi la sondaj şi de 1.677 locuitori din Timiş.
“Se poate observa că ocupanţii clasamentului sunt judeţele în care gradul de penetrare a informaţiei şi tehnologiei este mare, la fel şi prezenţa instituţiilor bancare”, a explicat Alina Moşneagu.
Sondajul a fost realizat în perioada 26 august - 25 noiembrie de site-ul infoStatistici.ro, un instrument pentru prelucrarea şi furnizarea de studii de piaţă în timp real în domeniul financiar-bancar.
De menţionat, potrivit analizei citate numărul celor care au căutat online informaţii despre aceste produse a scăzut de aproximativ cinci ori în ultimele trei luni.
“Unul dintre motive ar putea fi orientarea interesului potenţialilor clienţi către produsele de refinanţare, promovate agresiv de către bănci, care pot consolida datoriile într-o singură rată”, a mai explicat Moşneagu.
Ea spune că în multe cazuri românii au preferat contractarea unui un credit de refinanţare în detrimentul carduliu de credit pentru că “incertitudinea prelungită a situaţiei lor financiare îi face să apeleze la un produs în care constantele sunt mai multe şi riscurile mai mici, şi atunci aleg creditul în defavoarea cardului de credit, care este mai greu de gestionat şi care necesită o disciplină financiară în vederea diminuării costurilor”.
“Se poate observa că ocupanţii clasamentului sunt judeţele în care gradul de penetrare a informaţiei şi tehnologiei este mare, la fel şi prezenţa instituţiilor bancare”, a explicat Alina Moşneagu.
Sondajul a fost realizat în perioada 26 august - 25 noiembrie de site-ul infoStatistici.ro, un instrument pentru prelucrarea şi furnizarea de studii de piaţă în timp real în domeniul financiar-bancar.
De menţionat, potrivit analizei citate numărul celor care au căutat online informaţii despre aceste produse a scăzut de aproximativ cinci ori în ultimele trei luni.
“Unul dintre motive ar putea fi orientarea interesului potenţialilor clienţi către produsele de refinanţare, promovate agresiv de către bănci, care pot consolida datoriile într-o singură rată”, a mai explicat Moşneagu.
Ea spune că în multe cazuri românii au preferat contractarea unui un credit de refinanţare în detrimentul carduliu de credit pentru că “incertitudinea prelungită a situaţiei lor financiare îi face să apeleze la un produs în care constantele sunt mai multe şi riscurile mai mici, şi atunci aleg creditul în defavoarea cardului de credit, care este mai greu de gestionat şi care necesită o disciplină financiară în vederea diminuării costurilor”.
DISTRIBUIE
Comenteaza