Clujul, inclus în strategia de dezvoltare a rețelei Penny

Clujul, inclus în strategia de dezvoltare a rețelei Penny

Germanii de la Rewe vor investi 1 miliard de lei în dezvoltarea rețelei Penny Market din România care se aprovizionează prin centrele logistice de la Turda (Transilvania), Bacău (Bacău) și Ștefăneștii de Jos (Muntenia).

În țara noastră, gupul german a ajuns la 242 de spații deschise, prin inaugurarea magazinului din Șoseaua Pantelimon (București). Până în 2025 Rewe își propune extinderea rețelei cu 20-25 de magazine anual pentru a ajunge la 400 de spații deschise și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente.

Penny Market a intrat pe piața românească din în 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. Al patrulea centru logistic este programat să fie ridicat în zona de sud-vest a țării. Un astfel de depozit poate să înglobeze milioane de kilograme de marfă, are o temperatură controlată de 0-4 grade Celsius pentru zona de produse proaspete și distribuie marfă pentru până la 100 de magazine din perimetrul său de activitate.

Depozitele dispund de iluminare led și sisteme automate de comandă și de control ce reduc consumul de energie. Pe timp de noapte, interiorul are doar lumină difuză, iluminatul fiind redus la 5%. Instalațiile de răcire sunt integrate într-un sistem automat de management prin intermediul căruia sunt monitorizate constant atât temperaturile interioare, cât și cele exterioare ale zonei de refrigerare.

Rețeaua Penny este alcătuită din 242 de magazine la nivel național, toate în formatul Future Store, unde lucrează 4.500 de angajați. Rewe Group este unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, înființat în 1927. În 2018, Rewe opera cu 360.000 de angajați și 15.700 de magazine în 22 de țări europene. Principalii competitori pe piața supermarketurilor din România sunt Lidl, Profi, Penny Market, Mega Image, dar și Carrefour, prin magazinele sale de această dimensiune.

Comenteaza