Video Clujul, împânzit de pachetomate de bloc. Clienții nu vor mai sta la cheremul curierilor

Clujul, împânzit de pachetomate de bloc. Clienții nu vor mai sta la cheremul curierilor
Operatorul bucureștean a introdus sistemul de dulapuri inteligente în patru centre comerciale din Cluj | Foto: Poșta Panduri

Clujenii care comandă produse de pe internet și nu mai vor să stea la dispoziția curierilor și le vor găsi în curând în boxe instalate în scara de bloc pentru a le putea ridica atunci când pot ei și nu când îi cheamă operatorul de colete.

Operatorul de curierat Poșta Panduri a instalat puncte de ridicare în patru locații din Cluj: complexele comerciale Vivo, Cora, Auchan Iris și Central, însă a lansat o propunere și administrațiilor de bloc din oraș.

“Dvs, în calitate de administrator al unor clădiri de birouri sau deținător al unui spațiu comercial, devenind partener, aveți posibilitatea să aduceți un plus de valoare serviciilor oferite clienților sau chiriașilor dvs. prin amplasarea unui pachetomat Poșta Panduri.

Clienții / chiriașii vor fi încântați să beneficieze de o alternativă economică, rapidă și sigură pentru a primi produsele comandate online: vor plăti mai puțin pentru serviciul de livrare a comenzilor online; vor putea ridica coletele aferente comenzilor lor online la o oră convenabilă pentru ei dintr-o locație aflată în apropiere; nu vor mai trebui să-și întrerupă activitățile pentru a se întâlni cu curierii”, motivează operatorul.

“Mă enervează la culme firmele de curierat, de aceea pe Emag mă orientez către produsele pe care le comercializează compania, nu partenerii ei: nu trebuie să plătesc transportul, mai ales la produse cu preț mai mic, și pot să le ridic de la showroom-ul din Cluj, când am eu chef, nu când vrea firma de curierat sau curierul la care trebuie să mă deplasez la orice oră din zi și din noapte, în frig sau în ploaie, că nu are chef să urce la etaj în bloc”, spune un cumpărător clujean.  

Poșta Panduri este cea mai mare rețea națională de pachetomate – care oferă comercianților și clienților online serviciul Click & Collect. Acesta este un canal alternativ de livrare și gestiune a produselor comandate online. Beneficiarii cumpără online și pot opta pentru ridicarea pachetelor comandate de la cel mai apropiat punct de ridicare.

Ele pot fi oficii poștale, spații comerciale partenere, pachetomate – dulapuri inteligente – amplasate în centre comerciale, mall-uri, clădiri de birouri și ansambluri rezidențiale. Clienții au o experiență digitală (fără contact față în față cu curierii), sunt informați când curierul depune coletele în pachetomate (primesc un cod unic de ridicare), au trei zile timp de ridicare a coletului.

Poșta Română, departe de showroom-urile Emag

Emag a introdus și posibilitatea de a ridica produsele de la 20 de oficii ale Companiei Naționale Poșta Română din județul Cluj, însă aceste unități sunt prost organizate, au un program strict limitat - fiind societate de stat - și un personal slab pregătit, fapt care generează adeseori cozi cu timp mare de așteptare, față de showroom-ul din Platinia Shopping Center.

Pe de altă parte, sistemul de pachetomate impune o anumită taxă, chiar dacă este mai mică decât cea de curierat, față de livrarea prin rețeaua de distribuție Emag, care e gratuită. Poşta Panduri aparține grupului C Solution București, care deţine platforma Plăţionline.ro. Acesta a avut în 2018 afaceri anuale de 1,3 milioane de de euro.

Comenteaza