Clujul, al doilea pe țară la cumpărat de cărți pe Librex, de Black Friday

Clujul, al doilea pe țară la cumpărat de cărți pe Librex, de  Black Friday

7% este cota de piață pe plan național a Clujului la achiziționarea de produse de Black Friday pe magazinul online Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte.

Acesta a încheiat Black Friday cu încasări de 360.000 de euro, susținând obiectivul pentru finalul de an, afaceri de 1,7 milioane. Pachetul Made in Sweden a fost epuizat în doar două ore, la un tiraj de 500 de exemplare. Setul de două volume a fost cel mai bine vândut dintre produse.

Cele 30.000 de comenzi au venit din București, cu o pondere de 35%, urmate de Cluj (7%), Iași (6%), Timiș (6%) și Brașov (5%). 60% dintre acestea au fost achitate cu card bancar. Comparativ cu Black Friday 2019, numărul comenzilor a fost de cinci ori mai mare, iar valoarea acestora, cu 270%. Rata de conversie a crescut semnificativ comparativ cu Black Friday 2019, cu 64%.

Cea mai mare comandă a venit din localitatea Moroeni, județul Dâmbovița, în valoare de 5.485 de lei, respectiv 164 de cărți. Valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 58 de lei, iar “minutul de aur” a avut loc în 13 noiembrie, în intervalul 07:31 – 07:32, cu 72 de comenzi.

Traficul în magazinul virtual a crescut cu 220% comparativ cu Black Friday 2019, vârful atingându-se pe 13 noiembrie, cu 1.500 de utilizatori simulan. 82% din valoarea traficului a venit de pe dispozitive mobile.

"Rezultatele de Black Friday sunt îmbucurătoare și în linie cu așteptările pentru acest an. A fost prima ediție în care am oferit transport gratuit la orice comandă, măsură inițiată încă de la declararea stării de urgență și, coroborat cu reducerile reale oferite, de 255.000 de euro, pot spune că a fost o campanie reușită”, a spus Ionuț Radu, fondator al Librex.

Comenteaza