Foto Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom

Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom
Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom
Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom
Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom
Clujana se extinde. Deschide primul magazin online și un nou showroom
Fabrica Clujana poate scăpa de faliment. Vezi planul de salvare al brandului vechi de peste o sută de ani

Producătorul local Clujana a deschis săptămâna aceasta primul magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca.

Clujana, societate comercială în cadrul căreia Consiliul Judeţean (CJ) Cluj deține calitatea de acționar majoritar, a deschis un nou magazin de prezentare în municipiul Cluj-Napoca, dar şi unul online.

„Clujana este un brand al județului, atât prin prisma longevității sale, cât, mai ales, prin calitatea care a consacrat produsele pe care le fabrică. Ne bucurăm că tradiția continuă și prin deschiderea de noi locații, în zone cu multă vizibilitate și cu aflux semnificativ de persoane. Ne dorim ca trendul ascendent în ceea ce privește revitalizarea acestei societăți emblematice să continue ”, a declarat președintele CJ Cluj, Alin Tișe.

Noile produse comercializate în magazinul recent inaugurat se adresează unui segment larg al populației, obiectivul Clujana fiind acela de cucerire a unui segment de clienți puțin explorat până în acest moment, respectiv cel al tinerilor cu vârste cuprinse între 14 și 40 de ani. În momentul de față, gama de produse expusă în magazin este una adaptată sezonului toamnă-iarnă, doritorii putând opta și pentru alte categorii de încălțăminte, în funcție de necesitățile fiecăruia, accesând site-ul online.

Amplasat în zona centrală a orașului, în Piaţa Mihai Viteazul nr. 30, acest nou magazin este extrem de accesibil tuturor clienţilor care apreciază brandul Clujana și tuturor celor interesați să îi cunoască cele mai noi creații. Totodată, programul este unul adaptat nevoilor potențialilor cumpărători, respectiv de luni până vineri, între orele 09:00 și 20:00 și sâmbătă de la 10:00 la 14:00.   

Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne de însănătoșire.

Cu o investiție minimă, compania, aflată în procedură de insolvență în portofoliul CITR, deține astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe județe din țară, printre care:  Sibiu, Mureș, Iași și Cluj și exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia.

Prin această decizie, Clujana și CITR estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Mariana Boiciuc, partner CITR Cluj: „Clujana însemnă în primul rând istorie și tradiție, atât prin prisma longevității sale, cât și prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piață și să cucerim un segment de clienți neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiție și modernitate, esențial pentru salvarea acestui brand important. Ca și până acum, CITR își propune reintegrarea pe piață a brandurilor locale cu potențial, care să contribuie la stabilitatea economiei românești”.
Florin Gliga, administrator special Clujana: „Deschiderea magazinului online și extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relația cu clienții noștri. Vrem ca produsele Clujana să ajungă mai repede la ei. Ne propunem să continuăm tradiția Clujana, dar și să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înțelegem mai bine piața și că suntem deschiși să ne adaptăm. Avem încredere că acești primi pași deschid un nou drum, de creștere, pentru compania noastră”.

Despre Clujana

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piața internă cât și pentru export.

Magazinul online poate fi accesat aici.

Comenteaza