Foto Cluj-Napoca, "un paradis culinar, cu multe de văzut, de mâncat şi de făcut", scrie Wizz Air în campania de promovare a Transilvaniei
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 08:38
- Economie
- Ascultă știrea

Compania aeriană Wizz Air vrea să atragă turişti din afara României în Transilvania, se arată în postarea Aeroportului Internațional Avram Iancu din Cluj-Napoca.
"Transilvania înseamnă mult mai mult decât Contele cu dinți ascuțiți", scrie Wizz Air în mesajul de promovare a călătoriilor spre Transilvania de pe pagina oficială de Facebook a Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj.
Mai exact, o campanie marca Wizz Air care promovează turismul în Transilvania, a pus oraşul Cluj-Napoca pe lista ofertelor culinare, alături de alte destinaţii din regiune precum Bâlea Lac şi Castelul Bran.
Clujul, e numit în campania Wizz capitala "neoficială" a Transilvaniei, un paradis culinar, cu atât de multe de văzut, de mâncat şi de făcut acolo. Tradiţionalul kurtoş cu scorţişoară e un "must try" pentru călătorii care vor veni la Cluj, mai scriu cei de la Wizz Air.
"A wonderful town. I've been three times. Romania is a beautiful country." / "Un oraş minunat. Am fost acolo de trei ori. România e o ţară frumoasă.", a mărturisit imediat o italiancă alături de mesajul de promovare a Clujului în campania Wizz.