Ce haine își cumpără clujencele de pe internet

Ce haine își cumpără clujencele de pe internet
Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii (65%). În România, majoritatea clienților Fashion Days provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și Brașov.

Femeile sunt cei mai activi cumpărători de haine, încălțăminte și accesorii (65%). În România, majoritatea clienților Fashion Days provin din orașele mari ale țării: București, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și Brașov.

În topul brandurilor cu cele mai mari vânzări se regăsesc United Colors of Benetton, Guess, Le coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Diesel, Zee Lane, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango. În ceea ce privește modalitatea de comandă, telefonul mobil este prima opțiune în modă, comenzile atingând o creștere de peste 50% în prezent.

De asemenea, clienții Fashion Days au investit mai mult în modă, astfel că în ultimul an și jumătate valoarea coșului de cumpărături a înregistrat o creștere semnificativă: coșul mediu de cumpărături a ajuns la 340 de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent.

Fashion Days a anunțat că a înregistrat anul trecut, în România, o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent, în acest an nivelul investițiilor va crește proporțional cu evoluția procentuală plănuită a business-ului, respectiv 50%.

Comenteaza