DISTRIBUIE
Clujenii se află pe locul doi într-un clasament al persoanelor interesate de cardurile de credit, potrivit unui sondaj realizat de portalul InfoStatistici.ro.
Pe primul loc s-au clasat bucureştenii, iar clujenii sunt urmaţi de timişeni. Potrivit sondajului, 17.264 de respondenţi din capitală au căutat informaţii online despre cardurile de credit, faţă de 2.181 de clujeni participanţi la sondaj şi de 1.677 de locuitori din Timiş. “Se poate observa că ocupantele clasamentului sunt judeţele în care gradul de penetrare a informaţiei şi tehnologiei este mare, la fel şi prezenţa instituţiilor bancare”, a explicat Alina Moşneagu, specialist în cadrul portalului.
Sondajul a fost realizat în perioada 26 august - 25 noiembrie de către site-ul InfoStatistici.ro, un instrument pentru prelucrarea şi furnizarea de studii de piaţă în timp real în domeniul financiar-bancar. Potrivit analizei citate, numărul celor care au căutat online informaţii despre aceste produse a scăzut de cinci ori în ultimele trei luni. “Unul dintre motive ar putea fi orientarea interesului potenţialilor clienţi către produsele de refinanţare, promovate agresiv de către bănci, care pot consolida datoriile într-o singură rată”, a explicat Moşneagu.
Aceasta a menţionat că românii au preferat contractarea unui credit de refinanţare în detrimentul cardului de credit. “Incertitudinea prelungită a situaţiei lor financiare îi face să apeleze la un produs în care constantele sunt mai multe şi riscurile mai mici, şi atunci aleg creditul în defavoarea cardului de credit, care este mai greu de gestionat şi care necesită o disciplină financiară în vederea diminuării costurilor”, au specificat reprezentanţii InfoStatistici.
Sondajul a fost realizat în perioada 26 august - 25 noiembrie de către site-ul InfoStatistici.ro, un instrument pentru prelucrarea şi furnizarea de studii de piaţă în timp real în domeniul financiar-bancar. Potrivit analizei citate, numărul celor care au căutat online informaţii despre aceste produse a scăzut de cinci ori în ultimele trei luni. “Unul dintre motive ar putea fi orientarea interesului potenţialilor clienţi către produsele de refinanţare, promovate agresiv de către bănci, care pot consolida datoriile într-o singură rată”, a explicat Moşneagu.
Aceasta a menţionat că românii au preferat contractarea unui credit de refinanţare în detrimentul cardului de credit. “Incertitudinea prelungită a situaţiei lor financiare îi face să apeleze la un produs în care constantele sunt mai multe şi riscurile mai mici, şi atunci aleg creditul în defavoarea cardului de credit, care este mai greu de gestionat şi care necesită o disciplină financiară în vederea diminuării costurilor”, au specificat reprezentanţii InfoStatistici.
DISTRIBUIE
Comenteaza