BT, asaltată în starea de urgență: 1 milion de vizitatori în spațiul virtual

BT, asaltată în starea de urgență: 1 milion de vizitatori în spațiul virtual

Banca Transilvania Cluj a avut 1 milion de vizitatori pe platforma Întreb BT, care au făcut 2,7 milioane de vizite, în cele două luni ale stării de urgență, care au înlocuit drumurile la sediile fizice.

Vârful a fost atins în 14 aprilie, când site-ul a avut 23.000 de vizitatori. În 2019, platforma a fost accesată de 2 milioane de persoane. Cele mai căutate informaţii au fost despre soluţiile de banking online de la BT şi cu privire la măsurile de susţinere a clienţilor afectaţi de actualul context social şi economic.

33% din cele peste 1 milion de persoane care au intrat pe platformă au între 25 şi 34 de ani. Telefonul a fost modalitatea preferată pentru a căuta informaţii, cu 75% dintre accesări. Cei mai mulţi vizitatori au fost din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara.

Întreb BT este un motor de căutare online cu ajutorul căruia cine doreşte poate afla mai multe despre produsele şi serviciile BT, dar şi despre cum trebuie să procedeze în relaţia cu banca, în funcţie de context.

Cum se poate afla IBAN-ul, cum se activează aplicaţia BT Pay, ce este codul CVV de pe card, cum se deschide un NEOcont, cum se pot folosi punctele de loialitate Star sunt doar câteva dintre subiectele celor peste 1.500 de întrebări şi răspunsuri online de pe Întreb BT.

Comenteaza