BT a introdus o aplicație vizuală pentru amânarea ratelor

BT a introdus o aplicație vizuală pentru amânarea ratelor

Banca Transilvania (BT) Cluj a activat o aplicație numită Visual Help care ajută persoanele care solicită amânarea ratelor sau vor să primească indemnizația de șomaj.

Aceste opţiunile noi completează soluţiile de banking online și ajută apelanții la amânarea plăţii ratelor sau deschiderea unui cont de persoană fizică autorizată pentru a primi indemnizaţia de șomaj.

Aplicaţia a fost dezvoltată de compania CallVU, iar pe parcurs i s-au adus constant dezvoltări noi pentru clienţii persoane fizice şi juridice. CallVU este unul dintre FinTech-urile internaţionale cu care BT colaborează pentru a lansa experienţe digitale clienţilor. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienţii care iau legătura telefonic cu echipa call center BT sunt ghidaţi către zona de self-banking.

Aplicația permite și descărcarea listei IBAN-urilor necesară întocmirii dosarului pentru obținere șomaj tehnic, dar și ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking, Mobile Banking şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

“Această perioadă înseamnă pentru call center, în medie, 20.000 de apeluri telefonice pe zi, de două ori mai multe decât de obicei. Până recent, media a fost de trei ori mai mare. Perioada de aşteptare pentru a intra telefonic în legătură cu unul dintre colegii noştri a crescut de aproximativ trei ori”, conform reprezentanților băncii.

Din cele 29.000 de solicitări de amânare a ratelor au fost soluţionate până acum 25.000, pentru 95,5% răspunsul BT fiind pozitiv.

Comenteaza