BT a activat un serviciu de banking prin telefon pentru antreprenori

BT a activat un serviciu de banking prin telefon pentru antreprenori

Banca Transilvania (BT) Cluj a decis să extindă opțiunea de self-banking Visual Help pentru clienții companii aşa încât ei îşi să își poată gestiona, inclusiv prin telefon, cardurile de business.

Dacă un client apelează Call Center BT, urmează paşii indicați în mesajul înregistrat şi accesează linkul primit prin SMS, poate modifica limitele de tranzacționare pe card, îşi poate bloca temporar sau definitiv cardul sau poate solicita reemiterea. Acesta poate primi sau trimite de la sau către echipa Call Center diverse fişiere în timpul convorbirii cu aceasta, ceea ce facilitează soluțiile rapide.

Lansată la BT în aprilie, datorită parteneriatului cu FinTech-ul CallVU, opțiunea era deja disponibilă pentru persoanele fizice. CallVU este unul dintre companiile informatice internaționale cu care BT colaborează pentru a oferi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service. 

„Ne bucurăm să extindem BT Visual Help pentru antreprenori. Ne-au încurajat foarte mult rezultatele obținute de la lansare: peste 50.000 de clienți persoane fizice au apelat la BT Visual Help în decurs de şase luni”, afirmă Gabriela Nistor, director general adjunct al BT.

BT este cea mai mare bancă din România, în funcție de active şi lider pe piața cardurilor. Aceasta are 3 milioane de clienți, 500 de sedii şi 8.000 de angajați. Principalii săi competitori din România sunt BCR și BRD. CallVU ajută companiile globale să crească eficiența operațională şi să ofere experiențe pozitive clienților prin intermediul transformării digitale.

Comenteaza