Brandul Banca Transilvania valorează 376 de milioane de euro

Brandul Banca Transilvania valorează 376 de milioane de euro
Valoarea mărcii BT a crescut constant în ultima perioadă
Brandul Banca Transilvania valorează 376 de milioane de euro
Brandul Banca Transilvania valorează 376 de milioane de euro

Cea mai mare bancă din România, cu sediul la Cluj, a urcat o treaptă în topul național al brandurilor autohtone, acesta fiind evaluat cu 14% mai mult decât în anul precedent.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

Valoarea celor 50 de branduri românești de top a scăzut cu 3,7%, până la 5,6 miliarde de euro, pe fondul incertitudinii globale cauzate de pandemie, potrivit companiei de evaluare Brand Finance. Valoarea unui brand e beneficiul economic net pe care l-ar obține un proprietar prin licențierea acestuia pe piața liberă. 

“Conjunctura mai riscantă de piață se transpune în rate de actualizare mai prudente în aproape toate sectoarele, ceea ce se reflectă În evaluările de brand. Toate brandurile traversează în continuare o perioadă turbulentă, dar este tot mai evident ca un brand mai puternic va fi mai puțin zdruncinat de furtună”, a declarat Mihai Bogdan, managing director al Brand Finance România.

Dacia își menține poziția de lider, chiar și după o scădere a valorii, cu 18%, până la 1,1 miliarde de euro. Diferența față de a doua clasată, Emag, a scăzut la jumătate față de 2020. Activând într-un sector afectat puternic de pandemie, în ciuda unei scăderi de 9% în valoare, Dedeman rămâne cel mai valoros brand deținut integral de antreprenori români, cu 407 de milioane de euro.

Banca Transilvania urcă un loc și se apropie de podium, cu o creștere a valorii până la 376 milioane de euro. O singură schimbare în componența Top 10 în acest an: Catena urcă pentru prima oară între primele 10, după o creștere cu 15% a valorii, până la 122 de milioane de euro.

Brand Finance include în studiul anual și cele mai valoroase 10 portofolii de branduri, evaluate pentru acele companii care exploatează mai mult de o marcă pe piață. Nouă în acest an este creșterea cu 22% a portofoliului Ursus Breweries, până la 213 milioane de euro, ceea ce îi consolidează poziția de lider, susținută de brandurile Timișoreana și Ursus.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza