Aplicaţie de asistenţă auto lansată la Cluj

Aplicaţie de asistenţă auto lansată la Cluj
Societatea BCR Asigurări a lansat ieri, la Cluj-Napoca, o aplicaţie unică pe piaţa din România, care le permite şoferilor posesori de aparate telefoane inteligente (smartphone) să beneficieze de asistenţă rutieră non-stop.
Produsul, conceput împreună cu compania de software i-Tom Solutions şi construit pe platforma Android, este gândit pentru a-i ajuta pe conducătorii auto care sunt implicaţi în accidente rutiere sau care rămân în pană cu maşina, putând fi accesat atât din ţară, cât şi din străinătate. “Este un program ce se poate descărca gratuit, nu trebuie decât să ai un telefon cu conexiune la internet, dar, fiindcă suntem o companie de asigurări, clienţii vor găsi acolo şi informaţii despre noi şi despre poliţele pe care le pot încheia. În condiţiile în care preţurile asigurărilor se duc în jos şi, mai mult de atât, credem că nu pot să scadă, ne-am gândit să venim cu un produs adiacent”, a declarat Gabriel Oltean, director de vânzări la BCR Asigurări.

Pentru a beneficia de această platformă, beneficiarii nu trebuie să fie clienţi ai BCR Asigurări, însă pentru ultimii, gama de produse disponibile e mai largă, susţin oficialii companiei. “Este un instrument foarte util care uşurează foarte mult luarea unor decizii. La 112 se sună din foarte multe motive, din necunoaştere sau rea-voinţă. Acest program îi îndrumă pe oameni unde să sune în caz de accident dacă situaţia nu este gravă, fără să mai încarce liniile 112, destinate strict urgenţelor”, a precizat Nicolae Moldovan, coordonatorul pe Cluj al Serviciului Mobil de Urgenţă Reanimare şi Descarcerare.

Persoanele care deţin o poliţă de asigurare Casco Plus încheiată la BCR Asigurări îşi vor rezolva mai repede daunele rezultate din accidentele rutiere, prin apelarea companiei şi stabilirea unei date pentru constatare şi reparaţii. Procesul de notificare a asiguratorului va fi automat, iar acest tip de client va beneficia automat şi gratuit de asistenţă rutieră, atât în ţară, cât şi în afara ei. “Prin acest sistem ai mereu toate datele la tine. În cazul unui accident, oriunde în Europa, ştii pe cine să suni şi poţi beneficia rapid de asistenţă rutieră. Nu mai trebuie să suni la prieteni sau la cunoştinţe”, susţin reprezentanţii Pointer Systems, companie specializată în asistenţa rutieră.


Comenteaza