Anunț de la un furnizor de energie: Plata cu cardul prin aplicație, suspendată temporar

Anunț de la un furnizor de energie: Plata cu cardul prin aplicație, suspendată temporar

Un producător și furnizor de energie electrică anunță că plata cu cardul prin aplicație este suspendată temporar.

Hidroelectrica, producător și furnizor de energie electrică, informează că între 23 și 31 octombrie 2025 va efectua lucrări de modernizare a sistemelor informatice folosite pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro.

În această perioadă, plata cu cardul prin aplicație va fi temporar indisponibilă.

„Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației”, transmite compania.

Pe durata lucrărilor, clienții au la dispoziție alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active și funcționale:

  • Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”);
  • La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client;
  • Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați;
  • Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Comenteaza