Antreprenoriat feminin: Dermatocosmetice românești de lux, din Cluj-Napoca până în Asia

Antreprenoriat feminin: Dermatocosmetice românești de lux, din Cluj-Napoca până în Asia

Două antreprenoare au pus pe picioare o afacere de la zero. Creează într-un laborator din Cluj-Napoca produse dermatocosmetice românești de lux pe care le trimit în ţări din Europa, dar ţintesc pieţele din Asia. Antreprenoarele ţintesc şi o nişă de produse pentru pacienţii oncologici. 

Antreprenoriat feminin: Dermatocosmetice românești de lux, din Cluj-Napoca până în Asia

Rezultatul a patru ani de cercetare și testare la nivel internațional, gama dermatocosmetică creată de Anca Juncan, Doctor în Chimie, conține ingrediente de calitate, care protejează pielea, îi susțin sănătatea și o mențin tânără.

Anca Juncan şi Cristina Lupu au creat într-un laborator din Cluj-Napoca un concept bazat pe cercetare complexă în dezvoltarea unor formule dermato-cosmetice care conțin ingrediente active inovatoare de tip regenerant, hidratant și anti-ageing, în scopul menținerii sănătății pielii și a prevenirii îmbătrânirii acesteia. Tehnologia folosită este bazată pe îmbunătățirea unei formule cosmetice anti-ageing și pe dezvoltarea unui produs dedicat pieței cosmetice românești.

Antreprenoarele au înfiinţat o companie de cosmetice în 2016, însă primele produse au fost date spre vânzare abia în martie 2020, în cei patru ani produsele a trebuit să treacă prin mai multe etape pentru a putea ajunge la forma finală.

Anca Juncan şi Cristina Lupu au produs într-un laborator din Cluj-Napoca produse cosmetice premium pe care le vând atât în România, cât şi în Europa, însă ţinta lor este să ajungă pe pieţele din Asia. Businessul s-a născut ca o continuare firească a ceea ce Anca Juncan făcea deja şi anume cercetare şi formulare în industria cosmetică.

„Eu provin din industria cos­metică, cu experienţă de peste 15 ani, am avut şansa, după absolvirea fa­cultăţii, de a lucra în cercetarea şi formularea produselor, a fost primul pas de unde eu am plecat. Ca formulator dezvoltator de produse cosmetice, am făcut în principal formulări anti-aging, apoi m-am decis să merg şi pe partea de testare în ceea ce priveşte siguranţa şi eficacitatea produselor cosmetice“, a declarat Anca Juncan pentru zf.ro

De partea de producţie se ocupă Anca Juncan, însă promovarea şi vânzările stau în atribuţia Cristinei Lupu „Colega mea, Cristina, are o experienţă vastă pe partea de marketing în diferite domenii, noi am început cu preocupări, atribuţii şi responsabilităţi foarte bine stabilite, Cristina are partea de marketing şi vânzări, partea de promovare a produselor, eu am partea de dezvoltare şi producţie. Să dezvolţi un produs cosmetic, chiar dacă esti obişnuit cu acest lucru, este relativ greu să poţi să acoperi tot. Cristina a venit cu un know-how în spate pe partea de promovare şi marketing”, explică Anca Juncan.

Investiţia în business a ajuns la circa 165.000 euro, însă o parte din aceşti bani au venit din fonduri europene, dar şi din fondurile proprii ale celor două antreprenoare. În prezent, businessul are şapte produse în portofoliu, iar două dintre acestea au fost lansate la începutul lunii. Produsele dezvoltate sub brandul Infinitum se adresează femeilor cu ten matur, fiind cosmetice anti-aging.

„În luna noiembrie, vom lansa încă două produse, ar fi benefic să lărgim această gamă anti-aging, de tipul produse pentru ameliorarea tenului uscat, ar putea fi cosmetice complementare. O altă nişă de produse ar putea fi cele cu efect emolient pentru pacienţii oncologici”, spune Anca Juncan cu privire la dezvoltarea de noi produse.

Materiile prime folosite în producţia cosmeticelor sunt aduse în principal din ţări precum Franţa, Elveţia sau Italia.

Comenteaza