850.000 de lei pentru promovarea turistică a Clujului. Pe ce au mers banii

850.000 de lei pentru promovarea turistică a Clujului. Pe ce au mers banii
O sumă de peste 850.000 de lei a fost investită la Cluj într-un program de promovare turistică a judeţului. Mare parte din bani a fost asigurată gratuit de UE. Proiectul a fost finalizat astăzi.

Proiectul „Clujul - peisaj cultural" a fost finanţat prin Programul Operaţional Regional axa prioritară 5 - „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului" şi a durat 18 luni, din 19 martie 2011. Prin acesta au fost promovate obiective culturale şi turistice din judeţul Cluj care acoperă principalele etape ale istoriei medievale, moderne şi contemporane, reprezentative pentru toate comunităţile etnice şi confesionale importante din judeţ. Între acestea Domeniul de la Ciucea, Cetatea din Bologa, Castelul Bánffy din Răscruci, Castelul Bánffy din Bonţida, Castrul roman Potaissa, Biserica din localitatea Feleacu, Biserica din localitatea Vad, Biserica Reformată - Calvină din Mănăstireni, Biserica de Lemn din Nicula, Biserica reformată calvină din comuna Sic, Muzeul de Artă Cluj-Napoca, Muzeul Etnografic al Transilvaniei şi Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei - Colecţia de Istorie a Farmaciei.

Cu banii de la Uniunea Europeană, în valoare de peste 586.700 de lei, au fost tipărite 1.000 de albume, 15.000 pliante, 14.000 broşuri şi 2.000 de hărţi turistice cu marcarea obiectivelor promovate, au fost tipărite 500 de CD-uri multimedia, a fost dezvoltat un site web - www.clujulpeisajcultural.ro şi au fost filmate patru filme documentare cu obiectivele turistice.

Etichete
Comenteaza