3.000 de locuri în noile săli de conferinţe ale Clujului
- Scris de Kristina Restea
- 10 Ian 2011, 22:59
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Anul trecut au fost date în folosinţă astfel de locaţii pentru evenimente atât în unităţile de turism din oraş, cât şi în alte clădiri din Cluj-Napoca.
Congresele medicale sau universitare, evenimentele sportive şi nunţile sunt cele care, alături de întâlnirile de afaceri, creează rezervări în sălile de evenimente, chiar dacă bugetele s-au adaptat la criză.
La City Plaza, odată cu realizarea aripii de 5* a hotelului, inaugurată în 2010, a fost dată în funcţiune şi o sală de evenimente cu o capacitate de 250 de locuri. Numărul mediu lunar de evenimente (conferinţe, congrese, seminarii, simpozioane) organizate în noua sală este de 25, potrivit datelor transmise de reprezentanţii hotelului. Evenimentele care au necesitat servicii diversificate au fost în special congresele medicale şi cele universitare, întâlnirile la nivel internaţional ale unor companii multinaţionale, ale unor echipe de fotbal sau ale sponsorilor. Ponderea încasărilor din evenimente ajunge la 40 % din cifra de afaceri a hotelului.
“Există solicitări şi rezervări confirmate (în 2011 - n. red.) pentru evenimente destul de mari de genul congreselor medicale şi universitare, pentru care se fac rezervări din timp, chiar şi cu un an înainte. Numărul final de participanţi se ştie cu puţin timp înainte de eveniment, în funcţie de termenul limită de înscriere de participanţi. De obicei, departamentul de evenimente cunoaşte o creştere a numărului acestora de la an la an. Sperăm ca extinderea hotelului şi a serviciilor oferite să aducă din nou o creştere a numărului de manifestări în 2011”, spune Daniela Liviţchi, director de evenimente la City Plaza.
La finalul anului a fost livrată pe piaţă şi sala de evenimente amenajată într-un fost imobil al Clujana, în apropierea gării. Clădirea, reamenajată de societatea Coratim pentru spaţii de birouri, are şi o sală de evenimente, cu o capacitate de 750 de locuri la mese sau 1.000 de locuri pentru conferinţe. În cazul organizării de cocktailuri, va putea găzdui până la 1.500 de persoane. Sala este modulară şi poate fi separată în două spaţii distincte, astfel încât se pot organiza simultan două evenimente, iar spaţiul este deservit şi de o linie de alimentaţie.
Deschisă abia pe final de an, la 1 Decembrie, sala a găzduit în decembrie trei evenimente, dar proprietarii au rezervări pentru 36 de manifestări în acest moment. Peste 85% dintre acestea sunt nunţi, restul evenimentelor fiind aduse de companii de IT, bănci şi societăţi de investiţii financiare. “Având în vedere situaţia economică din ţară, ne aşteptăm şi în 2011 la bugete de austeritate, dar suntem mulţumiţi de felul în care am început activitatea. Bugetele diferă de la companie la companie. Sunt societăţi ce alocă pe meniu 120 lei/persoană, altele care ajung la 160; la nunţi variază între 120 şi 280 de lei”, a menţionat Daniel Dumitraş, asociat în compania Coratim.
Renovări la Napoca
Hotelul Napoca (4*) a trecut prin lucrări de renovare anul trecut. Acesta anunţă acum pe piaţa de evenimente de la Cluj un centru de conferinţe cu o capacitate totală de 4.000 locuri, cea mai mare sală, dată în folosinţă în 2010, dispunând de 1.600 locuri. Printre clienţii Grand Hotel Napoca se numără Banca Transilvania, Terapia Ranbaxy, Romtelecom, EBS, Pepsi, Ursus Breweries, Omniasig, Allianz-Ţiriac, CEC Bank sau Vitacom.
La City Plaza, odată cu realizarea aripii de 5* a hotelului, inaugurată în 2010, a fost dată în funcţiune şi o sală de evenimente cu o capacitate de 250 de locuri. Numărul mediu lunar de evenimente (conferinţe, congrese, seminarii, simpozioane) organizate în noua sală este de 25, potrivit datelor transmise de reprezentanţii hotelului. Evenimentele care au necesitat servicii diversificate au fost în special congresele medicale şi cele universitare, întâlnirile la nivel internaţional ale unor companii multinaţionale, ale unor echipe de fotbal sau ale sponsorilor. Ponderea încasărilor din evenimente ajunge la 40 % din cifra de afaceri a hotelului.
“Există solicitări şi rezervări confirmate (în 2011 - n. red.) pentru evenimente destul de mari de genul congreselor medicale şi universitare, pentru care se fac rezervări din timp, chiar şi cu un an înainte. Numărul final de participanţi se ştie cu puţin timp înainte de eveniment, în funcţie de termenul limită de înscriere de participanţi. De obicei, departamentul de evenimente cunoaşte o creştere a numărului acestora de la an la an. Sperăm ca extinderea hotelului şi a serviciilor oferite să aducă din nou o creştere a numărului de manifestări în 2011”, spune Daniela Liviţchi, director de evenimente la City Plaza.
La finalul anului a fost livrată pe piaţă şi sala de evenimente amenajată într-un fost imobil al Clujana, în apropierea gării. Clădirea, reamenajată de societatea Coratim pentru spaţii de birouri, are şi o sală de evenimente, cu o capacitate de 750 de locuri la mese sau 1.000 de locuri pentru conferinţe. În cazul organizării de cocktailuri, va putea găzdui până la 1.500 de persoane. Sala este modulară şi poate fi separată în două spaţii distincte, astfel încât se pot organiza simultan două evenimente, iar spaţiul este deservit şi de o linie de alimentaţie.
Deschisă abia pe final de an, la 1 Decembrie, sala a găzduit în decembrie trei evenimente, dar proprietarii au rezervări pentru 36 de manifestări în acest moment. Peste 85% dintre acestea sunt nunţi, restul evenimentelor fiind aduse de companii de IT, bănci şi societăţi de investiţii financiare. “Având în vedere situaţia economică din ţară, ne aşteptăm şi în 2011 la bugete de austeritate, dar suntem mulţumiţi de felul în care am început activitatea. Bugetele diferă de la companie la companie. Sunt societăţi ce alocă pe meniu 120 lei/persoană, altele care ajung la 160; la nunţi variază între 120 şi 280 de lei”, a menţionat Daniel Dumitraş, asociat în compania Coratim.
Renovări la Napoca
Hotelul Napoca (4*) a trecut prin lucrări de renovare anul trecut. Acesta anunţă acum pe piaţa de evenimente de la Cluj un centru de conferinţe cu o capacitate totală de 4.000 locuri, cea mai mare sală, dată în folosinţă în 2010, dispunând de 1.600 locuri. Printre clienţii Grand Hotel Napoca se numără Banca Transilvania, Terapia Ranbaxy, Romtelecom, EBS, Pepsi, Ursus Breweries, Omniasig, Allianz-Ţiriac, CEC Bank sau Vitacom.
DISTRIBUIE
Comenteaza