Volksbank se apără: măsurile luate de Protecţia Consumatorului Cluj sunt abuzive
- Scris de Mihai Prodan
- 17 Noi 2010, 18:01
- Economie
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
Reprezenţii Volksbank se apără, după ce ieri şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Cluj, Mircea Radu, a declarat că va cere autorităţii naţionale să suspende activitatea de creditare a băncii,din cauza sutelor de plângeri primite de la clienţi.
Afirmaţiile lui Radu se referă la faptul că banca nu ar fi respectat prevederile Ordonanţei de Urgenţă 50/2010, privind o serie de reglementări ale contractelor dintre bănci şi clienţii acestora.
Sutele de plângeri se referă la faptul că banca ar fi transformat fără acordul clienţilor comisionul de risc, eliminat prin OUG 50/2010, într-unul de administrare.
Reprezentanţii băncii spun însă că au respectat legea. “Comisionul de risc este un cost transparent cunoscut şi acceptat de către client încă de la semnarea contractului de credit, atât în ce priveşte valoarea cât şi periaoda pentru care este datorat”, a precizat purtătorul de cuvânt al băncii, Alexandra Frunză.
“În plus, nu există nicio prevedere expresă în OUG 50/2010 prin care să se impună eliminarea comisioanelor în funcţie de denumirea acestora”, a adăugat ea.
Frunză acuză că este abuziv ca CJPC Cluj să facă publice informaţii despre măsuri care “pot fi înţelese complet greşit de către publicul larg”. “Astfel de speculaţii nu fac decât să afecteze material şi moral instituţia vizată, oricare ar fi ea, cu atât mai mult cu cât OUG 50/2010 se află încă în faza de discuţie în Parlamentul României”. Vezi poziţia CJPC în ce priveşte activitatea Volksbank
DISTRIBUIE
Comenteaza