Magazinele Billa din Cluj, transformate în Carrefour

Magazinele Billa din Cluj, transformate în Carrefour
Grupul francez de retail a anunţat finalizarea procesului de remodelare a magazinelor Billa, proces care a durat şapte luni.

La Cluj, strategia Carrefour a fost să remodeleze unităţile de pe Calea Dorobanţilor şi Calea Floreşti, urmate de cele de pe străzile Regele Ferdinand şi L. Pasteur. Remodelarea la nivel naţional s-a încheiat pe 21 septembrie, cu transformarea ultimelor magazine la Bucureşti, Timişoara şi Mangalia.

În 2015, Carrefour a semnat un unui acord de achiziţie a Billa România, cu grupul Rewe. În 2016, Consiliului Concurenţei a aprobat achiziţia celor 86 de magazine Billa. Echipe mixte au lucrat atât la planurile şi layout-uri din magazine, cât şi la sortimente şi planul de deschideri ale magazinelor remodelate. 

Toate remodelările au fost realizate cu magazinele închise pentru 5-14 zile, în vederea acordării timpul necesar transformării. „Odată cu ultimele magazine Billa remodelate, am deschis şi două noi supermarketuri în Cluj şi Ştefăneştii de Argeş, ajungând la 218 supermarketuri în România", a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, director general al Carrefour România.
 
Cu 10.100 de magazine în 34 de ţări, Carrefour este al doilea retailer mondial şi numărul unu în Europa, având 10 milioane de clienţi pe zi. În România, Carrefour numără 303 de magazine dintre care 32 de hipermarketuri Carrefour, 218 supermarketuri (203 Market şi 15 Express Orange), 52 de magazine de proximitate Express şi Contact, un magazin de comerţ online. 
 
Principalii concurenţi de la Cluj ai Carrefour din piaţa hipermarketurilor sunt Auchan, Kaufland, Cora, iar pe cel al supermarketurilor, Lidl, Profi, Penny Market, Mega Image, Unicarm, Oncos, dar şi unităţile cash & carry precum Metro sau Selgros.

Comenteaza