Untold, premiat pentru campania "Pay with Blood” la un festival de prestigiu din România
- Scris de Ziua de Cluj
- 23 Sep 2016, 15:06
- Cultură
- Ascultă știrea

De la lansarea campaniei şi până în prezent, "Pay with blood" a fost nominalizată în competiții internaționale importante și a câștigat cele mai atractive premii ale industriei: 5 nominalizări la Golden Drum și două premii Silver Drum la categoriile New, Innovative și Public Relations, Gold pentru Media și Bronz în Public Relations la The European Awards for Creative Excellence. În iunie 2016, PAY WITH BLOOD a adus României, două premii la cea mai prestigioasă competiție a industriei creative, Cannes Lions, un Silver Lion în PR și un Bronze Lion în MEDIA.
După succesul incredibil pe care campania l-a avut anul trecut, în acest an cel mai bun festival din Europa, Untold, a reluat campania de donare de sânge, într-o variantă mult mai complexă și cu o nouă identitate, Blood Netwoork. În plus, Untold împreună cu singura platformă tehnologică de donare de sânge din România, Și Eu Donez, au pus bazele primei Reţele a Donatorilor Benevoli de Sânge.
Campania "Pay with Blood" a fost organizată în parteneriat cu Institutul Naţional de Transfuzii şi cu cea mai premiată agenție de publicitate din România, McCann Erickson.
Untold 2016 a avut loc în perioada 4-7 august şi a strâns în cele patru zile peste 300.000 de participanţi. Pe scenele festivalului au urcat peste 150 de artiști internaționali de renume, dintre care: DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE, AFROJACK, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO, FAITHLESS, PAROV STELAR, Ummet Ozcan, Chase and Status DJ Set, Dannic, Dubfire Live: Hybrid, Dub Fx, Ella Eyre, James Arthur, Jamie Jones, Jeru the Damaja, Kwabs, Lost Frequencies, Mazde, Nahko and Medicine for the People, Netsky DJ Set, Pendulum & Verse DJ Set, Route 94, Rudimental DJ, Sasha, Scooter, Sharam, The Asteroids Galaxy Tour, Y'akoto.
Untold a fost desemnat Best Major Festival în cadrul European Festival Awards 2015, eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaștere a venit din partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit festivalului titlul de Brandul Anului 2015.