Ce propuneri au clujenii pentru trecerea din zona Metro/Florești, unde unii pietoni luaţi pe capotă sunt chiar ucişi
- Scris de Ziua de Cluj
- azi, 09:45
- Eveniment
- Ascultă știrea

Un pieton de 17 ani a fost luat pe capota unei maşini marți după-amiază, în timp ce traversa strada pe trecerea de pietoni, în zona Metro din comuna Florești.
Clujenii transmit autorităţilor că în zona Metro din comuna Florești, exact pe acea trecere de pietoni, de fiecare dată când nu merge semaforul, un pieton este lovit de maşină, iar vina nu stă doar în categoria "pietonilor kamikaze".
- De când nu merg semafoarele e riscant la trecerea de pietoni.
- Semafoarele nu merg de două săptămâni a lucrat Dorel și le-a rezolvat.
- Eram sigură ca așa se va întâmpla, din păcate. De două săptămâni, i-am întrebat pe cei de la Viarom, când repară semaforul, iar răspunsul a fost: nu mergem acasă , până nu îl dăm în funcțiune. Stăm toată noaptea, dar îl reparăm. Poftim! Nu opresc șoferii, eu trec zilnic pe acolo. 4 benzi e foarte periculos să treci. Acuma reparați-l, ca așa ați făcut și după ce a murit o femeie, tot pe trecerea aceea.
Totodată oamenii întreabă dacă nu cumva o pasarelă ar fi mai potrivită în zonă şi atunci traficul nu ar mai fi încurcat de pietoni sau de semafoare, spun şoferii pe Grupul de Facebook Info Trafic Cluj-Napoca.
- O întrebare de bun simț ar fi: “ O pasarelă supraterană nu ar fi bună în acea zonă , având în vedere traficul infernal ???”
Alţi şoferi spun că dacă ar fi radare în zonă i-ar mai potoli pe vitezomani, dar şi nişte agenţi de poliţie în zonă ar fi buni ca să îi taxeze pe pietonii care se avântă pe roşu, evident atunci când şi funcţionează semafoarele.
- Și normal că prin acea zonă se circulă cu viteză foarte mare și dacă este un pieton pe trecerea de pietoni nu mai apucă cine merge cu viteză foarte mare să frâneze plus de asta foarte mulți când conduc vorbesc la telefon și nu sunt atenti la trafic navighează pe Facebook în timp ce conduc. Plus de asta NU este niciun echipaj radar decât o dată sau de două ori pe an așa că nimeni prins nimeni amendat. Tot se laudă ăștia cu pistoale radar care prinde la distanță cu sisteme e sigur că trimit amendă acasă că au radare pe trepied dar nu le folosesc stau la naftalină din cauză că numărul celor înstăriți cu relații și pile este foarte mare și din cauza asta nu se mai stă cu radarul. Și când era semaforul funcțional la acea trecere de pietoni foarte mulți mergeau cu viteză și trebuia să fii foarte atent când traversai pentru că foarte mulți trec pe roșu la trecerea de pietoni și trecerea de la metro același lucru se întâmpla și la trecerea de pietoni de la Florești de lângă Lidl și acolo foarte mulți vin cu viteză foarte mare cu mașini de lux și trec pe roșu dar ca de obicei nimeni prins nimeni amendat pentru că cei care ar trebui să facă lege și ordine nu își fac datoria de aceea e plin de accidente rutiere grave.
Un alt şofer care cunoaşte cât de periculoasă e acea trecere de pietoni spune că şoferii au datoria să reducă viteza cu atât mai mult cu cât văd că cei de pe prima bandă au oprit.
- Tu ca șofer, indiferent de ceea ce conduci înainte de trecerea de pietoni ai limita de 30 km/h, asta e o viteză la care se pot evita accidentele. Sa nu va mai zic ca masina era pe a doua bandă și l-a lovit după ce mașina de pe prima banda era oprită, în caz ca sunteți orbi și nu vedeți unde e urma de lovitura pe parbriz. Când ești pe a doua bandă și vezi mașina de pe prima banda ca încetinește, ba chiar oprește în dreptul unei treceri de pietoni, ești vigilent și încetinește/oprești și tu. Telefoanele astea ce fac din noi…
CITEŞTE ŞI: Cum s-a produs accidentul din Florești, în urma căruia un tânăr de 17 ani a fost grav rănit pe trecerea de pietoni
CITEŞTE ŞI: Accident grav în Florești: Tânăr lovit pe trecerea de pietoni în zona Metro. Trafic îngreunat