Câți bani face un curier Glovo la Cluj-Napoca? „Trebuie să fii disponibil și când plouă sau când ești obosit” / „Nu am rămas cu aproape nimic la finalul săptămânii”

Câți bani face un curier Glovo la Cluj-Napoca? „Trebuie să fii disponibil și când plouă sau când ești obosit” / „Nu am rămas cu aproape nimic la finalul săptămânii”

Jobul de curier Glovo în Cluj-Napoca atrage mulți doritori, dar experiențele celor care lucrează în acest domeniu arată că munca nu e ușoară.

Câștigurile unui curier Glovo în Cluj-Napoca variază mult în funcție de orele lucrate, vehiculul folosit și zonele de livrare. Experiențele curierilor arată că munca nu e ușoară: „Trebuie să fii disponibil și când plouă sau când ești obosit” și, de multe ori, „Nu am rămas cu aproape nimic la finalul săptămânii”.

„Eu și iubitul meu ne mutăm în Cluj în curând și mă gândeam să caut de lucru temporar. Curier, poate Glovo sau altceva. În primul rând aș vrea să întreb cât se câștigă pe zi? Aș vrea să știu dacă merită sau ar trebui să caut altceva. (...) Ar fi posibil să folosesc o bicicletă normală?”, a întrebat un internaut pe o platformă de socializare. 

Cât se câștigă pe zi?

Comentariile indică o mare variabilitate. Un curier care a lucrat cu bicicleta electrică 4-5 ore pe zi, seara, a declarat: „Am făcut aproximativ 80 de lei/zi înainte de taxe. Nu am rămas cu aproape nimic la finalul săptămânii”. 

Pe de altă parte, cei care tratează jobul ca full-time și au o strategie atentă privind orele și zonele de livrare pot obține mult mai mult. 

„Daca faci serios, 8+ ore pe zi, de dimineața, cu o bicicletă electrică sau un scuter, poți să faci și 250 lei pe zi (înainte de plata taxelor). Dar asta înseamnă să nu te sfiești să ieși când plouă, nu ai chef, ești obosit și să vânezi constant bonusurile din aplicații. În funcție de vehicul, dacă ești angajat cu CIM sau PFA, poți rămâne la final de lună cu 5.000–8.000 lei sau chiar mai mult”.

Alții spun că sunt prea mulți curieri în Cluj. 

„Eu am mers afară seara cu rata de plată cea mai ridicată, am așteptat la zone cu multe comenzi (Iulius), dar nu a meritat. Sunt prea mulți curieri și prea puține comenzi”. 

Provocările orașului

Clujenii cred că dimensiunea cartierelor fac dificilă livrarea cu bicicleta normală. 

„Nu cred că ai cum să faci față cu bicicleta normală, sunt niște cartiere mari pe niște dealuri destul de greu de urcat. Dacă nu vrei să îți limitezi aria de acoperire, ar trebui să te orientezi spre ceva electric”. 

Comenteaza