Trei societăţi vor să scoată revista primăriei

Trei societăţi vor să scoată revista primăriei
Trei societăţi sunt interesate să tipărească Jurnalul Municipal, publicaţia scoasă de către Biroul mass-media din cadrul Primăriei Cluj-Napoca. Acestea au avut oferte între 0,312 lei şi 0,399 de lei per exemplar.

La licitaţia pentru tipărirea Jurnalului Municipal au depus oferte United Print (0,399 lei plus TVA per exemplar), Garamond, cu subcontractantul Tipo Offset (0,312 lei plus TVA) şi Espada Media SRL (0, 375 lei plus TVA). Comisia analizează ofertele, urmând să stabilească pe cele care se califică şi să aleagă tipografia cu cel mai bun preţ.

Potrivit caietului de sarcini, tirajul pentru care s-a solicitat ofertă este între 120.000 şi 480.000 de bucăţi, iar formatul este diferit de cel al Jurnalul Municipal, şi anume apropiat de revistă. Publicaţia este redactată şi editată de Biroul mass-media din cadrul primăriei şi oferă în paginile sale informaţii privind cele mai importante evenimente care au loc în comunitatea clujeană, detalii privind activitatea Consiliului Local Cluj-Napoca şi a hotărârilor acestuia, precum şi promovarea evenimentelor importante organizate de primărie sau parteneri care au ca scopuri creşterea nivelului de informare, a accesului la educaţie sau divertisment.

Reprezentanţii Biroului mass-media au declarat că membrii comisiei de licitaţie analizează ofertele şi urmează să aleagă cea mai bună variantă. Anul trecut ziarul primăriei a fost editat în 240.000 de exemplare şi a costat 80.000 de lei cu TVA. "La licitaţie a câştigat o firmă din Bucureşti, United Printed, din grupul România Liberă. Anul acesta am lansat licitaţia ca să putem scoate următorul număr, în noul format. Sperăm să nu avem probleme la licitaţie şi să încheiem cât mai repede noul contract", a spus Oana Buzatu.

 

 

Comenteaza