Tişe: Conducerea Aeroportului Cluj a procedat corect în cazul Carpatair
- Scris de Cosmina Fernoaga
- 19 Oct 2011, 00:43
- Administraţie
- Ascultă știrea

"Aeroportul a procedat în conformitate cu regulamentele, în sensul că există un cod aerian care dă dreptul aeroportului de a interzice decolarea până când condiţiile prevăzute pentru decolare, care să permită siguranţa pasagerilor, erau îndeplinite. Şi Carpatair are un manual în acest sens", a declarat Tişe. Acesta a prezentat ieri două adrese trimise de Carpatair conducerii Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca (AICN) încă de luna trecută şi care arătau că societatea nu este interesată de prelungirea perioadei de colaborare cu aeroportul. Compania motivează închiderea centrului de la Cluj prin lipsa de pasageri.
"Există o adresă oficială prin care arată că doresc să renunţe la spaţiile din aeroport şi să se reorganizeze. A fost o decizie unilaterală, iar adresele au fost trimise cu mult înainte de incident", a spus Tişe. Carpatair a remis două documente către CJ, înregistrate în 30 septembrie, respectiv 13 octombrie. Conform celor două adrese, Carpatair nu intenţionează să prelungească valabilitatea contractului care expiră în 31 octombrie. "Decizia de a renunţa la spaţiul de ticketing este motivată de scăderea dramatică a vânzărilor prin agenţia de bilete, iar marja de profit din vânzări este foarte mică", se arată în document. AICN este o regie în subordinea CJ, iar directorul acestuia, David Ciceo, a reţinut luni, timp de o oră, o aeronavă care urma să decoleze spre Timişoara, cu 30 de pasageri la bord, din cauză că aceasta era acoperită de gheaţă.