Răspunsuri de la Apostu: Oaşului va fi reabilitată în 2011, canalizarea în Făget mai aşteaptă

Răspunsuri de la Apostu: Oaşului va fi reabilitată în 2011, canalizarea în Făget mai aşteaptă
Primarul Sorin Apostu a răspuns întrebărilor primite săptămâna trecută pe ziuadecj.ro.

Primarul Sorin Apostu a răspuns astăzi întrebărilor adresare de cititorii ziuadecj.ro, ataşate la acest articol. Întrebările urmau să îi fie adresate primarului în emisinea Clujul în Realitate, de joia trecută, dar - pentru că erau prea multe - Apostu a decis să răspundă la ele ulterior.

1. Crisan Stefan
Domnule primar, promiteati in primavara ca prioritatea unu in reabilitarea strazilor, este str Oasului, cind domnule primar, lucrarile la conducta de gaz sau finalizat si strada este intr o situatie groaznica, e mai rau ca pe un drum de tara, de ce pe str Valea Chintaului nu se plombeaza, si aceasta strada, pe o distanta de cca 2 km este plina de gropi, de ce domnule primar ?!

Sorin Apostu: Strada Oaşului va fi reabilitată până la sfârşitul anului. Lucrările de reabilitare trebuie să fie corelate cu lucrările de modernizare şi extindere a reţelelor de apă şi canalizare. De asemenea, precizez că am depus la Ministerul Transporturilor studiul de fezabilitate pentru reabilitarea zonei, pentru a primi finanţare guvernamentală.

2. Stefan
Pasajele din Manastur sunt focare de infectie. Nu acuz primaria pentru acest lucru. Acuz nesimtitii si cei care sunt platiti sa faca curatenie si care nu prea isi fac treaba. Doar se fac ca isi fac treaba. Am o intrebare, nu se poate concesiona fara chirie o parte din spatiile de acolo unor agenti economici avind in schimb obligatia de a intretine curat pasajele?

Sorin Apostu: Primăria intervine zilnic în aceste pasaje prin intermediul firmei Rosal în al cărei sector de activitate se află. Inspectorii Primăriei vor verifica aspectele semnalate de Dvs. În ceea ce priveşte concesionarea spaţiilor, cel de la Minerva este închiriat unei firme care s-a obligat prin contract să-l întreţină corespunzător, iar pentru cel de la nodul N vom lua în considerare sugestia Dvs.


3. Un grup de cetateni din Faget
Intrebarea 1 : Cand se introduce canalizare in Faget, pana la Vila Tusa?
Intrebarea 2. Apa este introdusa, dar cand va fi functionala reteaua? Am inteles ca nu sunt bani pentru finalizarea lucrarii.
Intrebarea nr3 Ati promis asfaltarea Str Faget si a celor 2 portiuni surpate, inca din 2009. Se va face ceva anul acesta mai mult decat un studiu geo?Va multumesc!

Sorin Apostu: 1. Compania de Apă Someş SA, în administrarea căreia se află reţelele de apă din municipiul Cluj-Napoca, are prevăzută introducerea canalizării numai între Calea Turzii şi E. Ionesco
2. Executantul lucrării are obligaţia finalizării lucrărilor de apă şi canalizare până în octombrie 2011.
3. Primăria a depus Studiul de Fezabilitate la Ministerul Transporturilor în vederea obţinerii de fonduri guvernamentale pentru acest proiect.

4. Adrian
As dori sa-l intreb pe domnul primar daca nu poate sa posteze programul, in care vor intra in modernizare strazile, ca sa nu stam sa asteptam ca prostii pana in 2013 pentru o strada de 300 de metri(Bethen Gabor). Am presimtirea ca se incearca obtinerea fondurilor din alte parti si asta ne va costa inca cateva anotimpuri cu noroi. P.S Suntem constienti ca nu suntem o masa electorala la fel de importanta precum Manasturul sau Gheorghieniul dar platim aceleasi impozite. Daca lor le faceti parcuri si parkinguri noua luatine macar noroaiele si mizeria.

Sorin Apostu: Lucrările de reabilitare a străzilor trebuie să fie corelate cu cele de reabilitare a reţelelor de utilităţi. În cazul particular legat de strada Bethlen Gabor, Primăria se află în faza obţinerii autorizaţiei de construire în vederea începerii lucrărilor, ceea ce se va întâmpla în aproximativ 3 săptămâni.

5. Vasile si lon
Domnule Primar, aţi promis în 2009 că în anul 2010 se vor amenaja 3 sensuri giratorii: două pe bulevardul Titulescu şi unul la intersecţia Observatorului cu Ghe. Dima. Nu s-a făcut nimic. Pentru anul 2011 nu mai văd nicăieri aceste proiecte, nici măcar la nivelul de intenţie. Ce s-a întâmplat cu ele? Ştiţi câte accidente au loc în aceste intersecţii periculoase, accidente ce s-ar putea evita dacă ar fi amenajate sensurile giratorii?

Sorin Apostu: Pe strada Gh, Dima, Comisia de circulaţie a considerat mai eficientă o semaforizare şi nu un sens giratoriu. In ceea ce priveşte sensurile giratorii de pe B-dul N. Titulescu, acestea se vor realiza după ce se va deschide circulaţia pe centura Vâlcele-Apahida. Odată cu deschiderea acestei centuri, traficul greu va fi eliminat de pe B-dul N. Titulescu.

6. Adrian
Domnule primar, ati afirmat in dese randuri ca doriti sa faceti din Cluj-Napoca un oras verde, in schimb ati realizat o multime de facilitati pentru conducatorii auto (asfaltarea strazilor, parcari, ingustarea trotuarelor, sistemul de unda verde, sensuri unice, etc). Aceste masuri au dus la intensificarea traficului auto si a poluarii in zona centrala a orasului (si nu numai), majoritatea clujenilor alegand sa foloseasca autoturismele propri in dauna transportului in comun. Doresc sa va intreb cand se vor realiza niste investitii serioase in transportul in comun si in infrastructura necesara acestuia? Ma refer aici la innoirea parcului auto care este depasit in mare masura; la realizarea de benzi de circulatie destinate doar transportului in comun, astfel incat acesta sa nu fie incurcat de ceilalti participanti la trafic (nu cred ca stiti cum e sa va aflati intr-un autobuz care franeaza brusc pentru a evita un automobil care ii taie calea sau cum e sa coborati din autobuz printre masinile parcate in statie); la modernizarea statiilor care nu dispun nici macar de un refugiu in caz de ploaie sau ninsoare, precum si la refacerea arterelor pe care circula mijloace de transport in comun dar care se afla in stare jalnica (Calea Manastur, Calea Turzii, etc). Va rog sa imi raspundeti punctual la aceste intrebari, fara a face referire la autobuzele second-hand achizitionate, la cele in curs de transformare in troleibuze sau la refacerea liniilor de tramvai (proiect care mi se pare complet depasit in conditiile in care foarte putini calatori mai folosesc tramvaiul, calea de rulare va fi comuna cu cea a automobilelor si nici macar nu se va face legatura cu parcul industrial Tetarom II sau cu aeroportul). Va multumesc.

Sorin Apostu: Cred că este bine ca cetăţenii să fie informaţi corect şi concret despre proiectul liniei de tramvai. Pe tronsonul Mănăstur - Piaţa Gării, numărul de călători este în prezent de aproximativ 166.000 pe an, iar pe tronsonul Piaţa Gării - Bd. Muncii, este de aproximativ 89.000 pe an. Reabilitarea liniei de tramvai este un proiect foarte important pentru strategia de modernizare a transportului în comun. Va creşte viteza de transport (timpul de călătorie va fi redus la jumătate), va creşte capacitatea de transport cu cel puţin 10%, va scădea poluarea sonoră pentru vor exista amortizoare de cauciuc pentru sunet şi vibraţii, clădirile nu vor mai trepida, carosabilul nu se va mai distruge aşa cum o face acum, va fi mai economicos din punct de vedere al consumului energetic (cu 38-40%). Tramvaiul este un mijloc de transport folosit în multe dintre marile capitale europene, atât pentru că este rapid, cât şi pentru că reduce poluarea. Atâta doar că, la Cluj-Napoca, el trebuie modernizat, adus la zi, adică exact ceea ce facem prin acest proiect finanţat din fonduri europene.
În ceea ce priveşte înnoirea parcului auto corelată cu reducerea poluării, ea se face sistematic, cu troleibuze şi respectiv cu maşini echipate cu filtre cu particule care reduc poluarea.
Legat de modernizarea staţiilor RATUC, marţi, 10 mai, voi propune Consiliului local proiectul privind introducerea sistemului automat de eliberare a legitimaţiilor de călătorie (ticketing) şi modernizarea a 87 staţii de transport public călători existente în municipiu (realizarea unui design atractiv al staţiilor şi dotarea acestora cu bănci, coşuri de gunoi şi panouri de afişaj).
De la începutul anului, Poliţia locală în colaborare cu Poliţia rutieră au ridicat 168 de autoturisme parcate ilegal în zona staţiilor RATUC.
Vreau să spun că suntem în faza finală de evaluare a proiectului european care vizează realizarea unei reţele de 5o de staţii de închiriere de biciclete în regim self-service şi dezvoltarea unei reţele coerente de piste şi trasee destinate bicicliştilor, pe teritoriul Municipiului Cluj-Napoca, al comunei Floreşti şi al comunei Apahida.
Pentru modernizarea infrastructurii rutiere, am demarat două noi mari proiecte pentru perioada 2011-2013, „120 de străzi" şi respectiv „300 de străzi şi alei între blocuri".
De asemenea, am organizat sau am fost parteneri la o serie de acţiuni menite să susţină păstrarea unui mediu curat precum „Iubesc Clujul curat", „Umbrela Verde", „Let's do it, Romania!" şi altele. Nu în ultimul rând, începând din 2009, Primăria a plantat în fiecare an peste 12.000 de puieţi în zona Bulevardului Muncii, pe un teren degradat, cu sprijinul a numeroşi voluntari.

7. Tudor
Cand veti monta un semafor la trecerea de pietoni de pe 21 Decembrie colt cu Crinului (in dreptul tipografiei) ? 2. Cand veti monta niste ochii de pisica reflectorizanti, veti vopsi cu ROSU 5 metri inanitea celor mai tampite obstacole din cluj, numite pragurile Apostu de bitum?? V-as ruga sa mergeti in alte orase.....sa dati cu masina personala, nu a primariei, intr-un astfel de prag nesemnalizat........eu zic ca ar trebui sa dam un exemplu... 3. Str. Buftea colt cu Scortarilor s-au schimbat de 6 luni oglinzile montate in intersectie. De la niste oglinzi bine dimensionate s-a montat altele MINUSCULE......va invit in timpul zilei sa treceti prin aceea intersectie, mergand pe Scortarilor inspre Marasti sa vedem daca vedeti ceva in ele. La fel si Constanta cu Ploiesti.

Sorin Apostu: 1. Anul acesta se va monta semafor în această zonă. Acesta va fi corelat cu cele de pe axa 21 Decembrie.
2. Semaforizarea cu indicatoare rutiere va fi suplimentată cu marcaje reflectorizante şi butoni reflectorizanţi.
3. Acele oglinzi au fost montate provizoriu. Primăria va demara procedurile de achiziţie pentru oglinzi cu diametru mai mare.

8. Andrei Cosmovici
Buna ziua Dle Primar, Nu este un subiect nou, dar vin cu o propunere concreta. Stiind ca se apropie momentul cand Clujul va fi mult mai favorabil utilizarii bicicletei ca mijloc de transport urban, propun sa creeati un departament de Politie Comunitara pe biciclete. Ca sa nu fie o povara la bugetul statului, va sugerez sa cumparati, pentru inceput, maximum 5 biciclete pe an, pentru acest proiect. Avantajele utilizarii bicicletei de catre Politia Comunitara sunt foarte multe, si usor de intuit. Reamintim cititorilor faptul ca, in occident, nu doar Politia Comunitara foloseste deja biciclete, ci si Politia de proximitate, sau chiar Politia rutiera. M-as bucura sa primesc raspunsul Dumneavoastra. Cu stima, Andrei Cosmovici.

Sorin Apostu: Este în atenţia noastră propunerea dumneavoastră. Vă mulţumim pentru interesul pe care-l manifestaţi pentru mersul pe bicicletă.

9. Stefan
In virtutea faptului ca angajatii primariei sunt platiti din banii contribuabililor, intreb de ce nu se organizeaza program de lucru la caserie si la evidenta populatiei si dupa ora 16? Anul asta, pentru a-mi putea plati darile mi-am luat bilet de voie si am pierdut din salariu. Vi se pare corect?

Sorin Apostu: Programul cu publicul la Centrul de Informare pentru cetăţeni, la Direcţia de taxe şi impozite şi la Direcţia de Evidenţă a Persoanei este următorul: luni, marţi, miercuri, vineri între orele 8.30 şi 16.30, iar joi între 8.30 şi 18.30.
În plus, începând din 2011, clujenii îşi pot plăti impozitele şi taxele locale online.

10. Ioan Alexandru

Imaginea Parcului Colina [o adevarata oaza de verdeata curata,bine intretinuta ] , care arata asa de bine la intrarea in municipiu ,este grav avariata de cele circa zece " garaje" [constructii haotice din beton si tabla ondulata pline de gunoaie,mizerii de tot felul] aliniate pe breteaua de legatura cu str Bucium. Propun,d-le Primar, demolarea de urgenta a acestor infectii ale spatiului public si, eventual, amenajarea unei platforme pentru parcari auto.

Sorin Apostu: Există un program de reamenajare a întregii zone la care faceţi referire, care vizează şi înfiinţarea de noi locuri de parcare. El va fi pus în practică imediat ce va fi posibil, după soluţionarea problemelor legate de revendicările anumitor parcele de teren.

11. Stefan
Domnule Primar, este adevarat ca Padurea Faget va fi transformata in cartier de blocuri? Cum e posibil asa ceva?

Sorin Apostu: Cu siguranţă, pădurea Făget îşi va păstra caracterul de zonă verde de agrement. Primăria urmăreşte menţinerea zonei verzi necesară pentru sănătatea clujenilor.

12. Daniel H.
Domnule Primar, este adevarat ca Mitropolia, cu concursul Primariei, a urgentat deportarea romilor de pe str. Coastei in Pata Rat, pentru a primi un teren gratuit acolo? Cum este posibil asa ceva? Asa ii ocroteste Biserica pe cei nevoiasi?

Sorin Apostu: Dacă se priveşte în timp problematica cetăţenilor stabiliţi ilegal pe strada Coastei, se relevă faptul că, în primul trimestru al anului 2010, municipalitatea a demarat un proiect pentru reglementarea situaţiei lor. La terminarea lucrărilor de investiţii concretizate în module de tip social, cele câteva zeci de familii care ocupau abuziv terenul de pe strada Coastei au primit o soluţie de locuire pe str. Cantonului.
În şedinţa de Consiliu local din 10 mai se analizeaza un proiect de hotărâre privind atribuirea în folosinţă gratuită a unui teren de circa 4000 de mp, pe str. Coastei, către Mitropolia Ardealului, în vederea construirii unui Complex bisericesc cu funcţiuni multiple. Din detaliile pe care ni le-au furnizat reprezentanţii Mitropoliei Ardealului reiese că pe parcela solicitată se doreşte construirea unui campus universitar pentru Facultatea de Teologie Ortodoxă, cu clădiri care să găzduiască aula (360 mp), sălile de curs (360 mp), săli de seminar (950 mp), ateliere şi spaţii destinate corpului profesoral - decanat, birouri pentru profesori, sală profesorală, etc, dar şi spaţii de cazare, o cantină şi anexe pentru utilităţi, parcări etc. Campusul va găzdui şi o capelă.
Proiectul vine în urma discuţiilor pe care cele două instituţii le-au purtat la scurt timp după întronizarea Înalt Prea Sfinţitului mitropolit Andrei, în încercarea de a continua şi dezvolta parteneriatul care a existat şi în timpul în care Mitropolia a fost păstorită de către Înalt Prea Sfinţitul Bartolomeu Anania.
Totodată proiectul prevede că Mitropolia va restitui administrarea unui teren de circa 7.000 de mp pe str. Slănic, dar care nu a putut fi utilizat pentru scopurile în care a fost solicitat. întrucât este mult mai potrivit pentru zonă de agrement. Astfel, practic se rezolvă două probleme - una a prezervării unei zone din muncipiu care se poate amenaja ca spaţiu verde şi care va fi cuprinsă în noul PUG în regim urban de tip „V" pentru a fi protejată pe viitor, iar pe de altă parte, se creează un centru educaţional ecleziastic la nivelul pe care trebuie să îl ofere un oraş care găzduieşte Mitropolia Ardealului.

13. Manuela Georges
D-le primar, pe mult-discutata strada a Mecanicilor cand vom beneficia de cele 2 praguri de sol din asfalt pe care le-ati aprobat, asteptam de la inceputul anului montarea lor iar inspectorul de zona ne spune ca nu sunt inca fonduri pentru ele. Am asteptat ani de zile sa se gaseasca o solutie pentru mult traficata noastra strada, acum nu se mai gasesc fonduri pentru 2 praguri din asfalt, care sa ajute la limitarea cat de cat a vitezei masinilor?

Sorin Apostu: Primăria va monta în cursul acestei luni praguri de sol în zona semnalată de dumneavoastră.

14. Adrian
Sunteti de acord ca si in anul acesta bostanarii din Oltenia sa-si vanda marfa pe strazile Clujului, si orasul nostru sa arate iarasi ca o imensa piata agroalimentara in aer liber? Sa fie singurul oras din Ardeal in care apar corturi si toalete amplasate pe spatiile verzi, alaturi, de mormane de pepeni si oameni care dorm sub cerul liber? Doresc sa mentionez ca motivul sprijinirii producatorului autohton nu se sutine. Pepenii sunt mai scumpi decat in supermarket, iar odata instalati pe spatiile verzi ale Clujului, producatorii accepta sa cumpere si marfa turceasca sau greceasca pentru revanzare, daca produsele proprii s-au epuizat. Clujeanu ramane si pacalit de iutii olteni, sprijiniti de autoritatile locale.

Sorin Apostu: Am reţinut observaţia Dvs. şi o vom lua în calcul. Primăria va organiza această activitate de sezon în limitele şi restricţiile prevăzute de lege, astfel încât să nu creeze disconfort cetăţenilor.
În plus, în acest an, vom verifica dacă se încadrează în regulamentul pieţelor cu privire la limita maximă a preţului.

15. Veronica Moldovan
Când și în ce condiții se va pune în practică PUZ-ul din zona de sud a orașului (str. Mihai Românu), depus de Asociația Adevărul Revoluției și aprobat de Consiliul Local în 2003?

Sorin Apostu: În condiţiile în care deţinătorii terenurilor vor pune în aplicare prevederile PUZ aprobat, respectiv vor trasa drumurile conform PUZ.

16. Boca Grigore
Lamuriti-ne va rugam dl primar ce se intampla cu strada Maramuresului (altaturi de alte cateva strazi) si cu imobilele de pe aceasta strada in viitor, vizavi de noul Planul Urbanistic General elaborat de Primarie. Va marturisim ingrijorarea referitoare la demolarile pe care am inteles ca doriti sa le "realizati" pentru a largii str. Maramuresului si a realiza prin aceasta o centura ocolitoare a orasului. Sincer nu-mi dau seama, desi marturisesc ca nu sunt specialist, cum v-a trecut prin cap sa faceti o centura ocolitoare in inima unui cartier. Credeti ca cei care vor ramane in cartier vor fi incantati de traficul infernal care se va realiza pe aceasta viitoare nefericita centura. Asta intelegeti d-voatra prin confortul cetateanului, sa construiti centuri pe patru sau sase benzi in centrul cartierelor. Asta este maximum posibil din partea firmei angajate de d-voastra pentru elaborarea noului plan urbanistic din banii contribuabililor? Asta credeti ca este directia prin care doriti sa reformati Clujul in viitor? Credeti ca demolarile de case si largirea str. Maramuresului sunt solutii care aduc un plus cetateanului clujean sau orasului? Raspunsul la intrebarile mele este asteptat cred de toti locuitorii zonei si sincer doresc, sau mai bine zis dorim, ca raspunsurile sa nu fie afirmative.

Sorin Apostu: Nu s-a pus şi nu se va pune niciodată problema demolărilor pe strada Maramureşului. Este o confuzie care nu dorim să se mai propage. A existat o propunere a proiectanţilor PUG-ului ca noile construcţii de pe strada Maramureşului să aibă o retragere mai mare faţă de axul străzii. Propunerea a fost respinsă de către Primărie şi vor rămâne în vigoare vechile reglementări.

17. Tiberiu Gavrila
Din pacate civilizatia nu e ca si gripa sa se ieie dela unul la altul.Deocamdata ordine nu se poate face decat cu masuri mai dure.Propun: -majorarea amenzilor cu 100% pentru parcari pe trotuare si in locuri nepermise (pentru aceasta e deajuns 5 agenti pentru tot orasul care sa circule pe motociclete in tot orasul si sa aplice PV de costatare pe parbriz) politia urmarind incasarea, imputernicirea unui numar de 3-4 pensionari voluntari in fiecare cartier care sa urmareasca ordine si curatenia in cartier, (inclusiv toaletarea copacilor care se intind deasupra strazii ) informand primaria asupra abaterilor iar primaria sa aplice amenzi usturatoare,cu amenzi de 20-100 lei nu se face ordine. -la repararea strazilor sa urmareasca calitatea si termenele de executie,defectiunile constatate in perioada de garantie sa fie imputate executantului si comisiei de receptie a lucrarii. -politia comunitara sa fie vazuta si prin strazi laturalnice nu numai in centru. -obligarea companiei de transport in comun la civilizarea transportului,in sensul de a urmarii ca masinile iesite in cursa sa fie curate inclusiv curatirea geamurilor,obligare soferilor de a purta uniforma (sau cel putin camasa alba),si oblicarea acestora de a opri in statie ,in cazul cand mai sunt instatie 2-3 autobuze sa astepte plecarea acestora (vezi staia de pe Memorandului). Multe s-ar putea rezolva cu cu mai multa vointa si competenta.

Sorin Apostu: Există un program de amenajare a locurilor de parcare în toate cartierele municipiului. Poliţiştii locali acţionează pentru respectarea legilor şi hotărârilor Consiliului local, iar aspectele la care faceţi referire sunt urmărite permanent. De asemenea, Primăria beneficiază de sprijinul unui corp de voluntari.

18. BENTE MIHAELA
Domnule Primar va rog sa ne lamuriti in legatura cu problema aparuta ca urmare a noului PUG in ceea ce priveste largirea strazii Maramuresului de la 11m cat are in prezent la 26m cat este prevazut in noul PUG. In alta ordine de idei nu am dorii ca centura de nord a Clujului sa treaca pe strada noastra, chiar nu gasiti alte solutii pt realizarea acesteia? Va rog sa ne lamuriti ce ar presupune acest lucru: demolare de cladiri existente si de pe care parte a strazii sau de pe ambele parti? Nu in ultimul rand as mai dorii sa stim de ce nu s-a discutat aceasta intentie a Primariei de largire a strazii si cu locuitorii de aici, nu ar trebui sa luati in considerare si parerea lor? sau poate ca nu vi se pare importanta?

Sorin Apostu: Nu s-a pus şi nu se va pune niciodată problema demolărilor pe strada Maramureşului. Este o confuzie care nu dorim să se mai propage. A existat o propunere a proiectanţilor PUG-ului ca noile construcţii de pe strada Maramureşului să aibă o retragere mai mare faţă de axul străzii. Propunerea a fost respinsă de către Primărie şi vor rămâne în vigoare vechile reglementări.

19. RADU ŞERBAN
1-De ce nu se ia o hoatarare ca toate vehiculele care transporta materiale sa fie acoperite cu cel putin o prelata? Este foarte multa mizerie pe strazile Clujului care cad din vehicule!
2-Pe str.Partizanilor, Giordano Brunno, etc se sparg intr-o veselie asfaltul de cei de la EON! De ce oare se sparge de 2-3 ori in acelasi loc? Cum arata o haina petecita si una noua? Isi bat joc de banii contribuabililor?

Sorin Apostu: 1. Poliţiştii locali monitorizează vehiculele care transportă materiale şi care murdăresc carosabilul şi aplică sancţiuni contravenţionale în conformitate cu HCL 191/2009

2. Este vorba despre intervenţii pentru remedieri la reţeaua de gaz. E-ON are cuprinse cele 2 străzi în programul de înlocuire a reţelei de gaz, cu obligativitatea refacerii integrale a asfaltului pe cele 2 străzi. După cum ştiţi, am solicitat în repetate rânduri companiei E-ON ca investiţiile din bani publici în infrastructura municipiului să nu fie anulate de acţiuni ulterioare de intervenţie. Considerăm necesar un dialog continuu şi un program de investiţii de înlocuire a reţelelor de gaz, corelat cu programul nostru pentru drumurile publice.

Mulţumesc tuturor pentru sugestii şi pentru grija faţă de oraşul în care trăim cu toţii. Am reţinut observaţiile dvs. şi le voi lua în calcul la realizarea proiectelor de care municipiul nostru are nevoie.

 

Comenteaza