Primăria a câştigat aproape 1.000.000 de lei pe cinci spaţii comerciale

Primăria a câştigat aproape 1.000.000 de lei pe cinci spaţii comerciale
Comisia pentru vânzarea spaţiilor comerciale din cadrul Primăriei a vândut, ieri cinci spaţii însumând peste 200 de metri pătraţi şi a adus încasări la bugetul local de 969.700 de lei.

La licitaţia publică cu strigare de ieri cea mai mare sumă, adică 462.500 de lei a fost obţinută pe spaţiul de 40,66 de metri pătraţi de pe str. Marinescu nr. 43, care în prezent nu este nici măcar racordat la utilităţi. Ba mai mult, unul dintre participanţi, Szekely Janos, persoană fizică autorizată, a afirmat că respective locaţie nu a fost niciodată racordată la reţeaua de canalizare. în replică, evaluatorul a explicat că există reţele care se opresc la poarta imobilului.

Pentru respectivul apartament de pe Marinescu s-au înscris Celtis Grup, Mediatica SRL, Tehnomag, Maramureş Tour, Szekely Janos şi Autobac.

Tehnomag a fost descalificată deoarece nu avea la dosar certificatul de faliment, motiv pentru care reprezentanţii societăţii s-au arătat foarte nemulţumiţi că nu li s-a verificat dosarul.

“Dacă îl verificam, vă cream un avantaj faţă de ceilalţi concurenţi. Dosarele se verifică pe loc. în caietul de sarcini sunt trecute toate actele”, a replicat consilierul local PD-L, Ovidiu Turdean, preşedintele comisiei pentru vânzarea spaţiilor.

Reprezentanţii Tehnomag au afirmat că modul de lucru al comisiei este foarte pervers şi au părăsit sala.

Preţul de pornire pentru vânzarea spaţiului a fost de 250.000 de lei, conform evaluării, iar pasul de licitaţie de 12.500 de lei (5% din valoare, conform legii – n.red.). în cursa finală pentru cei peste 40 de metri pătraţi au rămas Celtis Group şi Meditica, care au venit împreună la licitaţie, primii plusând la preţ ca să fie siguri că spaţiul va fi câştigat de cea de-a doua societate.

Astfel, Mediatica, reprezentată de Decebal Cotoc, patronul agenţiei de publicitate Amprenta, şi-a adjudecat locaţia pentru 462.500 de lei, cea mai mare sumă obţinută de comisie la licitaţia de ieri.

Al doilea spaţiul care a adus, valoric, aproape 300.000 de lei a fost cel de pe Emil Zola nr. 1, însumând aproximativ 70 de metri pătraţi. Preţul a fost oferit de Magicom SRL, în defavoarea a trei cabinete medicale, Ţiplic, Maier şi Zbârciu.

“în spaţiul de pe Zola funcţionează deja două cabinete. Chiar dacă preţul este foarte mate pentru hol şi cele trei camere care mai sunt libere aici, era avantajos pentru cabinetele medicale să-l obţină, însă vom vedea. Poate Magicom nu plăteşte în 30 de zile cei aproape 300.000 de lei, aşa cum spune procedura, şi îl vom scoate din nou la licitaţie”, a explicat Turdean.

Pentru alte două spaţii de pe Napoca nr. 3, de 86.37, respective 38 de metri pătraţi, s-au înscris Moara Alba, Badanis Prodimpex, Emy Com, Sak-Son, Ericsinn Com şi Elite Plus. Primele trei au participat pe aceeaşi mână.

Spaţiul de peste 86 de metri pătraţi a fost adjudecat pentru 92.400 de lei de către Moara Alba (preţul de pornire a fost 84.000 de lei – n.red.).

Parteneriatul celor trei, care au ieşit din cursă pentru ceilalţi 38 de metri pătraţi de la aceeaşi adresă, a făcut ca cel de al doilea spaţiu de pe Napoca să fie câştigat pentru 44.000 de lei de către Eriscsinn Com.

Ultimul spaţiu care s-a vândut ieri a însumat 10,18 metri pătraţi, fiind situat pe Dorobanţilor nr. 9-11.

Preţul de pornire a fost de 36.000 de lei, iar participanţii au fost Auto Bac, Ericsinn şi biroul de executori judecătoreşti Stolean.

Ericsin a mers doar la prima strigate, după care s-a retras. Ceilaţi doi participanţi au plusat fără să mişte cartonaşul până la 81.000 de lei. Când s-a trecut la 82.800 de lei, executorii judecătoreşti s-au retras, iar spaţiul a fost câştigat de Auto Bac, care şi l-a adjudecat cu aproximativ 8.280 de lei metrul pătrat.

Licitaţia pentru spaţii va continua şi zilele următoare, pe listă fiind programate peste 10 locaţii din municipiu.
Comenteaza