''Pentru cei care se tem că noaptea autobuzele ar circula goale''

''Pentru cei care se tem că noaptea autobuzele ar circula goale''

Clujenii vor mai multe linii de autobuz de noapte, cu program extins. USR a anunțat că va depune un proiect în acest sens. Ba mai mult, consiliera Alexandra Oană a ''experimentat'' linia 25N, vineri noaptea.

''Pentru cei care se tem că noaptea autobuzele ar circula goale'', a fost concluzia acesteia. 

Consilierii USR Cluj, Alexandra Oană și Radu Boloveschi, propun extinderea sistemului de transport public pe timpul nopții. În plus față de linia existentă, 25N, se propune înființarea unei linii nocturne, cu punct de intersecție în zona Sora:

49N cu traseul Zorilor - Centru - Grigorescu și retur

Aeroport Express cu traseul Aeroport -  Centru - Gară - Autogară  și retur

Propunerea înaintă urmărește extinderea orarului de funcționare a transportului de noapte și după ora 01:00. Pentru zborurile ce au loc în intervalul 5:00 - 7:00, călătorii trebuie să ajungă în aeroport în intervalul 3:00 - 5:00, iar o linie de transport nocturn le-ar facilita accesul la aeroport, așa cum se întâmplă în orașele europene cu profil similar municipiului Cluj-Napoca. Consilierii USR propun operarea în regim exclusiv electric a transportului de noapte.

Propunerea urmărește ca pentru transportul de noapte să se poată folosi atât biletele disponibile în timpul zilei, cât și abonamentele. 

Deși a declarat că susține propunerea extinderii transportului de noapte, edilul Emil Boc spune că decizia nu îi aparține și se întreabă cine va plăti cheltuielile de funcționare: "Eu susțin toate propunerile astea, dar mergeți și la Grivei, care trebuie să implementeze, să-l întrebați. Trebuie să plătească cineva combustibilul ăla. El va spune. E societate comercială, care trebuie să plătească. E pe bază de venituri și cheltuieli. Dacă este posibil, iar cadrul financiar este rentabil, eu susțin. V-am mai rugat, totuși nu-l invitați pe domnul director Neag la emisiune?".

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza