Dispar cablurile de pe Memorandumului. Strada a intrat în ultima etapă de modernizare GALERIE FOTO
- Scris de Ziua de Cluj
- 08 Mai 2015, 15:04
- Administraţie
- Ascultă știrea

Edilul a informat cetăţenii, prin intermediul paginii sale de Facebook, de montarea noilor stâlpi de iluminat, acţiune desfăşurată în cursul serii trecute. În continuare, urmează să fie demolaţi cei vechi şi să fie finalizate lucrările de pavare a trotuarelor şi de reabilitare a părţii carosabile.
"În această ultimă etapă a proiectului european stâlpii vechi de iluminat vor fi demontați, cablurile aeriene care nu au fost introduse în subteran vor fi îndepărtate, se continuă cu montarea pietrei naturale pe trotuare și finalizarea lucrărilor de modernizare a părții carosabile", a afirmat Boc.
După cum au anunţat reprezentanţii primăriei, în prima etapă execuţia s-a derulat pe prima bandă carosabilă, în direcţia de mers spre cartierul Mănăştur, şi pe trotuarul adiacent numerelor cu soţ.
Pe parcursul desfăşurării lucrărilor, staţia de transport în comun de pe str. Memorandumului, sensul spre cartierul Mănăştur, a fost scoasă din uz. Pentru ca transportul în comun să se desfăşoare în condiţii optime s-a înfiinţat însă o staţie provizorie pe str. Moţilor, între str. Emil Isac şi semafor, pentru liniile de troleibuze 1 şi 25, respectiv pentru autobuzele cu numărul 9 şi 52.
"Deoarece spaţiul pentru această staţie este redus, liniile de autobuze 19, 29 şi 42 vor avea traseul deviat din Pţa Mihai Viteazul pe str. J. Curie - Bd. 21 Decembrie 1989 - Pţa Unirii (traseul de bază este pe str. Regele Ferdinand)", informaseră la vremea respectivă reprezentanţii CTP.
Totodată, s-a prelungit alveola staţiei Sora până la str. J. Curie, astfel încât noua locaţie să deservească liniile 3, 4, 5, 6 şi 7 de troleibuze, respectiv 19, 24, 24B, 29, 30, 32B şi 42 de autobuze.
Licitaţia pentru proiect a fost câştigată de societatea Viarom Construct, cu o ofertă de 16,9 milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată, sumă cu 7,3 milioane mai mică decât valoarea estimată a proiectului, de 24,2 milioane de lei, fără TVA.