De ce are nevoie transportul în comun din Cluj: Cotinuarea benzii dedicate pe axa Est – Vest, staţii în cartierele noi, abonamente flexibile

De ce are nevoie transportul în comun din Cluj: Cotinuarea benzii dedicate pe axa Est – Vest, staţii în cartierele noi, abonamente flexibile

Realizarea benzii dedicate continue pe axa Est – Vest, amenajare de stații în noile cartiere și pachete flexibile de bilete și abonamente. Acestea ar trebui să fie câteva din prioritățile de dezvoltare a sistemului de transport public la Cluj-Napoca, a opinat conferențiarul universitar Titus Man.

Abonează-te pe   Poza noua 31.03.2021
Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitează pagina principală ZIUA DE CLUJ

„Se discută de foarte mult timp (de o bandă dedicată CTP, pe axa Est – Vest a orașului, n.red.), e prinsă în Planul de Mobilitate Urbană din 2015, se discută, se fac studii, se implementează parțial, sau pe segmente. Este proiectul care va asigura o primă condiție pentru a încuraja cetățeanul, este prima condiție care va convinge cetățeanul să își schimbe modul de deplasare, de la autoturismul personal la transport public. Nu este condiția necesară și suficientă, dar este o necesitate, necesitatea 0”, a spus conferenţialul, la EBS radio. 

Titus Man a mai arătat că, în special în cartierele noi ale orașului, precum Borhanci, Sopor, sau Făget, pentru ca oamenii să comute de pe mașină pe transport public, sunt necesare stații la cel mult 10 minute de mers pe jos, dar și infrastructură minimă.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Comenteaza