Crește numărul clienților Companiei de Apă Someș care plătesc facturile online

Crește numărul clienților Companiei de Apă Someș care plătesc facturile online
Operatorul public de servicii din Cluj atrage fonduri de 700 de milioane de euro | Foto: CAS

  În contextul pandemiei de COVID-19 și al măsurilor de distanțare socială impuse, Consiliul Județean Cluj și Compania de Apă „Someș” reiterează apelul adresat clienților operatorului regional de a apela la mijloacele electronice de plată puse la dispoziție și de a evita, în acest fel, deplasarea fizică la casieriile companiei.

 Reamintim, în acest context, faptul că, începând cu luna decembrie 2019, Compania de Apă Someș S.A. a venit în sprijinul clienților prin implementarea aplicației web - MyCAS, care permite inclusiv plata online a facturilor emise pentru serviciile de alimentare cu apă și de canalizare, spre deosebire de modulul anterior care permitea doar vizualizarea.

Aplicația este parte integrantă a site-ului operatorului - www.casomes.ro, secțiunea Facturi, MyCAS, fiind disponibilă și o aplicație mobilă cu aceeași denumire, care poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.

În principal, în cadrul aplicației este posibilă vizualizarea tuturor facturilor emise pentru unul sau mai multe puncte de consum determinate, plata facturilor în condiții de maximă siguranță, descărcarea facturilor, respectiv transmiterea de sesizări.

De la momentul dării în folosință aplicația a primit un feedback pozitiv din partea clienților, dovadă fiind și faptul că, până în acest moment, circa 25% din clienții Companiei de Apă și-au creat conturi și au efectuat plăți prin intermediul ei, numărul fiind în continuă creștere.

Etichete
Comenteaza