Bătaie mare pentru Park and Ride la Aeroportul Cluj. Şase oferte de la competitori cu experienţă

Bătaie mare pentru Park and Ride la Aeroportul Cluj. Şase oferte de la competitori cu experienţă

Şase oferte au fost depuse pentru realizarea obiectivului Park and Ride din zona aeroportului clujean, contract în valoare de 45,7 milioane de lei. 

S-au înscris la licitaţie Diferit AG (cu cinci subcontractanţi), TCI Contractor General (cu șapte subcontractanţi), asocierea Electrogrup (lider), Viarom Construct, asocierea Concelex (lider), Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca, asocierea MIS Grup (lider), Dianova Instal, MEVA Concept şi asocierea Nord Conforest (lider), Drum Asfalt. Ofertele se află în etapa evaluări tehnice, urmând cea financiară, iar la începutul anului 2021 ar urma să fie anunţat câştigătorul. 

Toate firmele înscrise la licitaţie au o activitate bogată în Cluj-Napoca sau la nivel naţional. Spre exemplu, firma clujeană Diferit s-a ocupat, în ultimul an, de lucrările de modernizare a centrului oraşului. Nord Conforest, care se ocupă de închiderea rampei de gunoi de la Pata Rât, va realiza Parcul Tineretului.

TCI realizează prima şcoală verde din municipiu, MIS Grup este una dintre firmele care câştigă licitaţii pe bandă rulantă în Bistriţa-Năsăud. Compania bucureştenă Concelex construieşte Stadionul Steaua şi proiectul Parcului20, iar Electrogrup a semnat un contract de 23 de milioane de lei pentru un proiect de mobilitate urbană inteligentă în Câmpia Turzii. 

„Această investiție va contribui esențial la decongestionarea traficului și la o mai mare mobilitate în Cluj-Napoca, după modele care funcționează deja cu succes în marile orașe europene. Tocmai de aceea vom pune la dispoziție toate resursele necesare și vom urmări ca termenele de execuție să fie riguros respectate”, a declarat Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj.

Lucrările vor consta în amenajarea accesului din drumul național și a unei platforme pentru zona de parcare, cu 863 de locuri de parcare, accese auto și pietonale cu dotările aferente, dar și o stație de bike sharing cu tot ce presupune aceasta.

Este prevăzută și amenajarea unui terminal tip autogară, care va cuprinde corp C1 – clădire terminal și copertină, corp C2 – copertină autocare și piațetă publică. La corpul C1, parterul clădirii va asigura spații de așteptare, recepție, cafenea, spații tehnice și grupuri sanitare pentru desfășurarea în condiții optime a activităților specifice unui terminal, iar etajul va adăposti o zonă de servicii publice.

Durata estimată de execuție a lucrărilor este de maximum 16 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuției lucrărilor, în care se va include și perioada de timp friguros. 

Comenteaza