Doi tineri clujeni, afacere de succes în domeniul răcoritoarelor

Doi tineri clujeni, afacere de succes în domeniul răcoritoarelor
Kombucha It's Alive, băutură care îţi vindecă trupul cu fiecare înghiţitură. Afacerea "a luat naştere" la Cluj | Foto: Facebook

Mihai Sbârciu și Florin Moldovan sunt doi tineri antreprenori clujeni care au pornit de la zero brandul “Kombucha it’s alive”.

Kombucha este denumirea dată unei colonii de bacterii peste care se adaugă ceai negru sau verde și zahăr, iar în urma procesului de fermentație rezultă o băutură răcoritoare ce a intrat deja în barurile și cafenelele clujene. Doi tineri antreprenori clujeni au decis să producă licoarea artisanal, după rețeta tradițională.

Doi tineri clujeni, afacere de succes în domeniul răcoritoarelor

Fondatorii Kombutcha it's alive

“Povestea noastră a început în anul 2018, după ce Florin a venit la o serie de evenimente în ceainăria Samsara, unde eu sunt şi asociat, şi a împărtăşit cu noi kombucha. Mi-a plăcut efectul ei energizant şi, înţelegând şi efectul terapeutic, s-a trezit o pasiune care, ulterior, a născut ideea unui business. Aşadar, suntem singura companie producătoare de kombucha după o reţetă tradiţională, dezvoltată de-a lungul a douăzeci de ani de experienţă.

Având în vedere că este o băutură nouă pe piaţa din România şi oarecum de nişă, feedbackul clienţilor a fost pozitiv, am putea să spunem chiar că există o piaţă receptivă şi curioasă, însă este necesară o muncă de cultivare a calităţii consumului în general.

Avem aşadar un nucleu constant de oameni care au adoptat un mod de viaţă sănătos şi au încorporat produsul în dieta lor”, povestește Mihai Sbârciu pentru zf.ro.

În magazinele în care brandul este deja prezent, o sticlă de 330 de mililitri de Kombucha it’s alive costă între 10 şi 14 lei, iar varianta de jumătate de litru are preţuri între 13 şi 20 de lei.

Comenteaza